مکمل بنزین
گوناگونخبر

کشف 40 دستگاه خودروی دزدی از کانادا به سمت لیبی و ترکیه!

تعداد بیش از 40 دستگاه خودرویی که از منطقه‌ای در تورنتو کانادا دزدیده‌شده بود، چند روز گذشته، در کانتینرهای حمل در ایتالیا به لطف همکاری‌های پلیس ایتالیا، آژانس مرزی کانادا و واحد مبارزه با جرائم مالی یورک، کشف شد.

در ابتدای کار، با گزارش صادر شدن مشکوک یک دستگاه خودروی آئودی Q7 مدل 2018 از طرف واحد مبارزه با جرائم یورک، این اطلاعات به‌جایی رسید که معلوم شد خودروی مذکور، تحت تحقیقات توسط این واحد بوده است. درنهایت نیز این کشف آئودی 2018، منجر به پیدا شدن چندین خودروی دیگر شد که در حال فرستاده شدن به کشورهای دیگر از طریق مسیرهای دریایی بودند.

در بین این خودروها، شاسی بلندها و دیگر خودروهایی همچون بی ام و M6 کانورتیبل، یک دستگاه مرسدس بنز AMG GLC 43 و تعدادی دیگر از برندهایی همچون جگوار، لکسوس، لندروور، هوندا، هیوندای و مدل‌های تویوتا، به چشم می‌خورند. این محموله خودرویی، در بندرگاهی در کشور ایتالیا متوقف شد و پلیس این کشور اعلام کرده است که مقصد نهایی آن‌ها، کشورهای ترکیه و لیبی بوده است.

در کشور ایتالیا، تعداد 30 خودرو از 40 خودروی مذکور، کشف شدند که ارزش تقریبی آن‌ها چیزی حدود 1.5 میلیون دلار برآورد شده است. همچنین 10 خودروی دیگر نیز قبل از اینکه بخواهند از کشور کانادا خارج شوند، متوقف‌شده بودند که ارزش آن‌ها نیز عدد 300,000 دلار را نشان می‌دهد. همچنین اعلام‌شده است که پس از اتمام مراحل اداری، قرار است خودروها به صاحبان اصلی آن‌ها بازگردانده شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا