مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه‌ای خاص از تویوتا کرولا را ببینید!

در مدت نیم قرنی که از حضور تویوتا کرولا در بازارهای جهانی می‌گذرد همواره این محصول آینه تمام نمای شکوه و پیشرفت کمپانی تویوتا قلم‌داد شده است. البته کرولا زیباترین خودرویی که تا به حال تویوتا تولید کرده نیست اما بدون شک کمتر آدمی در این عالم پیدا می‌شود که بر موفقیت این محصول مهر تایید نزند!

تویوتا کرولا یکی از پرفروش‌ترین خودرو‌ها در جهان محسوب می‌شود و محبوبیت و مقبولیت این اتومبیل به حدی است که در کشور افغانستان، کرولا تبدیل به نام عام شده و به اکثر اتومبیل‌های کامپکت سدان واژه کرولا اطلاق می‌شود.

تویوتا کرولا
حال به موضوع اصلی بازگردیم، امسال تویوتا به مناسبت ۵۰ سالگی کرولا، این خودرو را با سیمایی منحصر‌به‌فرد و امکاناتی پیشرفته‌تر روانه بازار آمریکا می‌کند. لازم به ذکر است این نسخه ویژه در کشور ما وارد نخواهد شد. این مدل خاص از پلتفرم کرولا SE مدل 2016 استفاده کرده و تغییراتی نظیر رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی خاکستری تیره، چراغ‌های پیشانی مجهز به LED و انتخاب رنگ‌های منحصر‌به‌فرد گیلاسی و نقره‌ای کلاسیک را به خود دیده است.

تویوتا کرولا

به‌روزرسانی‌ها تنها محدود به نمای خارجی نبوده و کابین هم دست‌خوش تغییرات فراوانی شده است. کنسول کرولا ویژه به نمایشگر ۷ اینچی لمسی با وضوح بالا و یک نمایشگر اطلاعات وتجهیزات ۴.۲ اینچی رنگی تجهیز شده و Entun Audio Plus، تریم مشکی با نقوش و دوخت منحصر‌به‌فرد، کلید هوشمند و دکمه استارت از ویژگی‌های دیگر این خودرو محبوب به‌شمار می‌رود.

تویوتا کرولاتویوتا کرولا

گفتنی است فقط ۸۰۰۰ نمونه از این نسخه ویژه تولید خواهد شد و از پاییز سال جاری وارد بازار آمریکا خواهد شد.

حامد دانشمند

مهندس IT، نویسنده و مترجم در حوزه خودرو و فناوری اطلاعات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا