Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با این موتورسیکلت سفارشی خیره کننده بی ام و، بیشتر آشنا شوید

موتورسیکلت جذاب بی ام و F 900 R، در کنار برادر دوقلوی اسپرت خود بانام F 900 XR، از چندین ماه قبل که به‌صورت رسمی توسط خودروساز باواریایی معرفی‌شده‌اند، موجی از شگفتی‌ها را در این صنعت پرهیجان، به وجود آورده‌اند. این موتورسیکلت‌های خوش‌چهره که جزو کلاس‌های نیمه سنگین بی ام و محسوب می‌شوند، توانسته‌اند هم ازنظر عملکردی و هم ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، حرف زیادی برای گفتن داشته باشند. تنها کافی است به این تصویر از نمونه تازه‌وارد F 900 R نگاهی انداخته و با توجه به ترکیب رنگ‌های مشکی و آبی این موتور، جذابیت بی‌بدیل آن را شاهد باشید.

اما در کشور سوئیس، برند موسوم به وی تی آر موتوقاد (VTR Motorrad) یا همان توزیع‌کننده رسمی بی ام و در این کشور، یک نمونه سفارشی و کاملاً منحصربه‌فرد از این موتورسیکلت را طراحی کرده و نام آن را نیز F 900 R ناردو-بلو (Nardo-Blue) گذاشته است. درواقع این موتورسیکلت اگرچه در اکثر موارد و قطعات، شباهت‌های بسیار زیادی به نمونه اصلی F 900 R دارد اما نمی‌توان منکر زیبایی‌های بی‌بدیلی شد که این برند سوئیسی، به آن اضافه کرده است.

ترکیب جدید رنگی در این موتورسیکلت برای هرچه تهاجمی و جذاب‌تر شدن از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که این برند سوئیسی برای این موتورسیکلت جذاب و رساندن آن به حداکثر انرژی پتانسیلش، انجام داده است.

قیمت این نسخه سفارشی نیز از سوی برند مربوطه،14,860 یورو (معادل 16,610 دلار فعلی) اعلام‌شده است که چیزی حدود 3,000 یورو از نسخه اورجینال خودش، گران‌تر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.