مکمل بنزین
گوناگونخبر

آلفارومئو، تولد110 سالگی خود را جشن گرفت!

اگرچه ممکن است خودروهای تولیدی برند آلفارومئو، از نظر بعضی ها، مانند محصولات لامبورگینی و فراری یا همان رقیبان هم‌وطن خودشان، آن‌قدر حیرت‌انگیز نباشند که هرکسی را چه در مقوله طراحی و چه در بحث فنی و فن‌آوری، انگشت‌به‌دهان بگذارند اما باید اعتراف کرد که این برند نام‌آشنای ایتالیایی یکی از اصیل‌ترین، زبده‌ترین و البته دوست‌داشتنی‌ترین برندهای فعال در صنعت خودروسازی است که آبروی خود را با همین محصولاتی به دست آورده است که طرفداران پروپاقرصی در سراسر دنیا داشته و دارند.

تولد 110 سالگی این برند نیز یکی از همان جذابیت‌هایی بود که بیش از یک قرن تلاش و مداومت آلفارومئو در این صنعت رقابتی و هیجان‌انگیز را با خودروهای تولیدی‌اش، نشان داد. جالب است بدانید که طرفداران آلفارومئو، بانام آلیفیستی (Alifisti) شناخته‌شده و در این مراسم جشن تولد نیز که چند روز قبل، برگزارشده بوده، باوجود ویروس کرونا اما بعضی از آن‌ها در موزه آلفارومئو در شهر میلان ایتالیا، گرد هم آمدند.

اگرچه این موزه برای عموم افراد و رسانه‌ها بازشده بود اما پروتکل‌های بهداشتی در کنار دیگر تمهیداتی که خودروساز ایتالیایی در نظر گرفته بود تا خودروهای کلاسیک خود همچون آلفا اسپایدر را در کنار محصولات مدرنی همچون جولیا حیرت‌انگیز قرار دهد، وجود داشتند.

در این تصاویر، می‌توانید بیش از 30 مدل از خودروهای آلفارومئو را تماشا کنید که در کنار یکدیگر و با یک آرایش جذاب،AR110 را تشکیل داده‌اند که همان حروف اول آلفارومئو برای تولد 110 سالگی این برند است. صد و ده سالی که این برند، دست به تولید خیره‌کننده‌ترین خودروهای کوپه، کابریولت و سدان زده است. حتی می‌توانیم در این تصاویر که از ویدئوهای این موزه برای تماشاگران خانه‌نشین به خاطر ویروس کرونا، تولیدشده است، اولین خودروی این برند را مشاهده نماییم که در کمال ناباوری، حتی توانست به‌سرعت 62 مایل بر ساعت (حدود 100 کیلومتر بر ساعت) برسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا