مکمل بنزین
گوناگونتماشاخانهخبرداخلی

تیزر نسل جدید ام وی ام X33s با پسوند AT SPORT منتشر شد

مدیران خودرو پس از گذشت 4 سال از عرضه نسخه سوم ام وی ام X33s، حال قصد رونمایی و آغاز فروش آن را طی روزهای آینده دارد. در همین راستا اولین تیزر جامع این خودرو توسط یکی از نمایندگان این خودروساز خصوصی منتشر شده و حال به دست ما رسیده است. در این ویدئو که مدیران خودرو اقدام به تولید آن کرده است، شاهد نشان دادن توان تحرکی نسبتا خوب نسل جدید X33s است که این مهم احتمالا به دلیل تعویض و جایگزینی گیربکس جدید 5 سرعته اتوماتیک است. ام وی ام X33s دارای موتور 2 لیتری تنفس طبیعی است که با اتصال به گیربکس 5 سرعته اتوماتیک توانایی تولید 136 اسب بخار، قدرت و 187 نیوتن متر، گشتاور را دارد.

شما مخاطبین میتوانید با مراجعه به زیر این متن، تیزر نسل جدید ام وی ام X33s با پسوند AT SPORT را مشاهده کنید.

 

 

به تازگی مدیران خودرو در فضای مجازی اعلام کرد که بزودی فروش این محصول را آغاز خواهد کرد. اما نکته مهم قیمت گذاری این محصول است که با توجه به رنج قیمتی زیر 300 میلیونی نسل سوم این خودرو، احتمالا نسل جدید ایکس33 با قیمتی فراتر از 300 میلیون تومان به بازار کشورمان عرضه شود.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا