مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین بوگاتی چیرون در خیابانی در نیویورک دیده شد!

پس از رونمایی رسمی جدیدترین بوگاتی در نمایشگاه خودرو ژنو، حال همه علاقه‌مندان به این خودرو یا غول فلزی منتظر هستند تا آن را دیده و حتی با آن عکسی به یادگار بگیرند. این خودرو برای رقابت با محصول دیگری ساخته نشده است. در واقع آن‌قدر چیرون قدرتمند است که آن را تنها با مدل پیشین خود یعنی ویرون مقایسه می‌کنند!

اگر از مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی ندارید باید بگوییم که مهندسین بوگاتی برای این محصول موتوری با قدرت 1500 اسب بخار و 1600 نیوتن بر متر گشتاور را انتخاب کرده‌اند. این موتور تنها در عرض 2.5 ثانیه سرعت بوگاتی چیرون را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رساند. حداکثر سرعت این خودرو 420 کیلومتر بر ساعت است.

bugatti-chiron-spotted-nyc-1

این خودرو بنا به گفته مسئولین بوگاتی در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود، اما مدل اولیه چیرون که یک نمونه آبی و مشکی بوده است، روز گذشته در یکی از خیابان‌های نیویورک رویت شد!

تا آنجا که می‌توان گفت، چیرون دارای چهره‌ای فوق‌العاده تهاجمی و خشن است، این موضوعی است که به محض اولین دیدار با بوگاتی چیرون به ذهن شما خطور می‌کند.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا