مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

نحوه عرضه کوییک آر پلاس اعلام شد

کوییک آر پلاس محصول جدید سایپاست که دارای امکانات بیش‌تری از مدل R است و این شرکت توضیحاتی را در مورد نحوه فروش این خودرو ارائه داده است.نحوه عرضه کوییک آر پلاس اعلام شد

عرضه به صورت فروش فوری

مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، در خصوص فروش این محصول گفت: در حال حاضر تولید کوییک آر پلاس انجام می‌شود و بدیهی است که می‌توانیم این خودرو را به صورت فروش فوری وارد بازار کنیم.

عرضه برای حواله‌داران کوییک آر

باقری به موضوع حواله داران کوییک آر اشاره کرد و گفت: برای اینکه حقی از مشتریانمان ضایع نشود، اولویت عرضه کوییک آر پلاس را برای حواله داران کوییک آر در نظر گرفته ایم. به این ترتیب دارندگان حواله های کوییک آر معمولی که موعد تحویلشان فرا رسیده است، می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی سایپا نمونه فول آپشن یا همان پلاس را برای تحویل انتخاب نمایند. البته که هنوز قیمت دقیق این خودرو مشخص نشده و بدیهی است که چند روزی تا فعال شدن این قابلیت برای دارندگان حواله کوییک آر زمان باقی مانده است.

وی در پایان گفت: «پس از جاری شدن تحویل این خودرو به متقاضیان و حواله داران کوییک آر معمولی، فروش فوری و پیش فروش کوییک آر پلاس نیز زیر نظر دستگاه های نظارتی برگزار خواهد شد».

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا