Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تسلا ۳،مفهومی برای دوستی با طبیعت

تسلا ۳ در مراسمی که پنجشنبه شب در کالیفرنیای آمریکا برگزار شد به طور رسمی در معرض دید تماشاچیان قرار گرفت. تسلا برای تحقق اهداف جاه‌طلبانه و بلندپروازانه خود، یک خودروی لوکس فوق مدرن با حداکثر ضریب ایمنی پدید آورده است.

این خودروی ۳۵ هزار دلاری با هدف استفاده عموم از خودروهای الکتریکی پا به دنیای خودروهای پاک نهاده است. پیش فروش این خودرو تنها ساعاتی قبل از شروع مراسم با پرداخت تنها ۱۰۰۰ دلار به عنوان مبلغ پیش پرداخت از طریق سایت رسمی تسلا امکان‌پذیر بود.

Tesla-Model_3_2018_800x600_wallpaper_02

ایلان ماسک مدیر عامل گروه خودروسازی تسلا در این مراسم به این نکته اشاره نمود که این خودرو با یکبار شارژ می تواند ۳۴۵ کیلومتر مسافت را به‌راحتی بپیماید. این خودرو با نگاهی متفاوت به تسلا S و X طراحی شده و خبری از جلو پنجره مشبک و خاص مدلهای قبلی در آن نیست. ماسک در مراسم پنجشنبه شب به این نکته اشاره کرد که شما با یک استایل بدون ضعف از پورشه پانامرا روبرو هستید، که دارای ابعاد کوچکتری نسبت به مدل S است.

model3crop-marked.0

این مدل جدید قرار است با هدف رقابت با بزرگانی چون ب ام و سری ۳ و مرسدس کلاس C  راهی بازار خودرو‌های سدان شود. اما جالب است بدانید که مهمترین رقیب این خودرو از کمپانی شورولت یعنی مدل بولت است. طبق اظهارات مسئولات شورولت این خودروی ۳۰ هزار دلاری میتواند با یک بارشارژ ۳۲۱ کیلومتر را طی کند.

teslamodel3rear-marked.0

تسلا۳ به لطف پیشرانه تمام الکتریکی و قدرتمند خود می‌تواند در کمتر از ۶ ثانیه  از سرعت صفر به ۹۶ کیلومتر بر‌ ساعت برسد. همچنین این مدل همانند تسلا ٰS، از یک دیفرانسیل عقب با سیستم تمام چرخ متحرک بهره میبرد. مهندسان تسلا در ترکیب کابین این خودرو فضایی را محیا کردند که ۵ فرد بزرگسال به راحتی می‌توانند در آن مستقر شوند. در کابین این خودرو یک مانیتور ۱۵ اینچی به چشم می خورد، این در حالی است که مدل‌های قبلی یک مانیتور ۷ اینچی را در خود گنجانده بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.