مکمل بنزین
خبر

معاون‌ صمت: دغدغه نقدینگی واحدهای تولیدی کرمان از جمله کرمان موتور را رنج می‌دهد

به گفته معاون امور صنایع و تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان کرمان این روزها به علت برخی مشکلات بانکی دغدغه نقدینگی واحدهای تولیدی استان کرمان از جمله کرمان موتور همچنان پا برجاست.جک J4

امین غفاری‌نژاد در گفت و گویی با اعلام این مطلب افزود: این در حالیست که توان و ظرفیت‌های تولید در این استان فراهم است و می‌‌توانیم با همت سیستم بانکی ضمن تامین نقدینگی چرخ تولید را در سال جهش تولید به حرکت درآوریم.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال سیستم بانکی هم باید همپای فعالان اقتصادی دغدغه رونق تولید را داشته باشد و با نظر کارشناسی و برنامه ریزی لازم چرخ خودروسازی استان کرمان را که در حال ایستادن است را بیش از پیش فعال کند.

غفاری نژاد با عنوان اینکه مدیران تصمیم گیر و تصمیم ساز سیستم بانکی استان، گره مشکل صنعت ما را در اندازه توان خود می توانند رفع کنند اظهارداشت: بخش عمده ای از دغدغه مالی واحدهای تولیدی با پیگیری از وزارت خانه برطرف می‌شود.

معاون امور صنایع و تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: واحدهای تولیدی خودروسازی به دوره رکود و تحریم‌ها برخوردند که تحریم‌‌ها هزینه های تولید و زمان را افزایش داده است لذا این واحدها توقع کمک از تمامی بخش های کشور را دارند.

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا