مکمل بنزین
گوناگونخبر

رنو مگان RS برای رقابت با فورد فوکوس در راه است!

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که کمپانی فرانسوی رنو در تلاش است تا نسل جدید خودروی محبوب و موفق خود یعنی مگان را با قابلیت‌ها و شرایط جدیدی برای مقابله با فورد فوکوس RS راهی بازارهای جهانی کند. 
یکی از اعضای داخلی کمپانی رنو در این خصوص گفته است که نسل جدید رنو RS بر خلاف مدل پیشین خود که فقط در مدل کوپه عرضه شده بود، به طور اختصاصی در قالب یک نمونه 5 درب عرضه می‌شود.

1

علاوه بر این محصول جدید رنو با بهره گیری از یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو که می‌تواند تا 300 اسب بخار قدرت تولید کند عرضه می‌شود. پیشرانه نام برده شده به همراه یک گیربکس دستی 6 سرعته جفت خواهد شد. البته مشتریان می‌توانند به اختیار خود از سیستم کلاچ دوگانه اتوماتیک EDC نیز بهره مند شوند.

این منبع خبری در ادامه گزارش می‌گوید: وقتی که می‌خواهید از گشتاور موتور خود بهره برداری کنید، سیستم دیفرانسیل عقب و فناوری FWD به شما اجازه می‌دهد تا یک رانندگی استاندارد را تجربه کنید و همچنین خودروی شما را دارای یک سیستم استاندارد جهانی خواهد کرد.

اگر شما خودروی Ford Focus RS را ببینید، حتماً با خود خواهید گفت که رنو هنوز باید کمی این خودرو رو مجهزتر سازد. در گزارش اشاره شده قیمت تقریبی این خودرو نزدیک به 43.180 دلار برای کشور انگلستان عنوان شده است. این قیمت گذاری مگان  RS را از نمونه قبلی خود یعنی RS 275 با قیمت تقریبی 37.330 دلار، گران‌تر ساخته است.

هنوز مشخص نیست این هاچ بک جدید رنو چه زمانی وارد بازارهای جهانی می‌شود؛ اما بدیهی است این رویداد حداقل طی 2 سال آینده رخ خواهد داد.

2018-Renault-Megane-RS-2 2018-Renault-Megane-RS-3 2018-Renault-Megane-RS-4

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا