مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاتماشاخانهداخلی

ایران خودرو تیزر رسمی K132 را منتشر کرد

سرانجام پس از انتشار ویدیویی کوتاه، ایران خودرو تیزر رسمی تبلیغاتی K132 را منتشر کرد. البته در این تیزر هم کابین خودرو به صورت دقیق نشان داده نمی‌شود ولی می‌توان تقریباً به جزئیات طراحی آن پی برد.جدیدترین محصول ایران خودرو در بخش مشخصات فنی از موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری EC5 استفاده می‌کند که می‌تواند 110 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 و گشتاور 150 نیوتن متری در دور موتور 4800 را تولید کند. این پیشرانه در بهترین حالت و شرایط با گیربکس 5 سرعته دستی دارای شتاب 9.5 ثانیه بوده و هنگام ترکیب شدن با گیربکس 6 سرعته اتومات شتابی معادل 11.5 ثانیه دارد.

K132 دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و مصرف سوخت این خودرو با گیربکس دستی معادل 6.7 لیتر و در مدل اتوماتیک معادل 7.15 لیتر به ازای کارکرد ترکیبی 100 کیلومتر خواهد بود. (‌البته مصرف سوخت نمونه فرانسوی پایین‌تر است )

داخلی سازی موتور EC5 موجب کاهش 4 اسب بخاری پیشرانه این خودرو نسبت به نمونه فرانسوی شده و گشتاور پیشرانه نیز در دورهای بالا بدست می‌آید و بازده و کیفیت موتور به نظر می‌رسد که با داخلی سازی کمی افت کرده است.ایران خودرو از پروژه K132 رونمایی کرد + تصاویر و جزئیات

مهمترین ویژگی های محصول جدید ایران خودرو پروژه (K132) عبارتند از:

*ترمزهای جلو و عقب دیسکی، ABS، HSA، ESC،EBA
*کیسه هوای ایمنی (Airbag) راننده و سرنشین
*سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)
*استاندارد آلایندگی یورو5
*گیربکس 6 سرعته اتوماتیک
*صندلیهای جلو برقی
*دوربین دید عقب
*آینه های برقی تاشونده راهنمادار
*سیستم هشدار دهنده مالتی پلکس
*سان روف
*چراغ روشن کننده فضای پایین داخل کابین (Foot lamp)
*سیستم تهویه هوای اتوماتیک
*ورود بدون کلید                                                                                                                                                                 *چراغ های جلو مجهز به لامپ نئون و چراغ روز (Day Light)
*کیسه هوای ایمنی2عدد (راننده و سرنشین جلو)  و ….

شما عزیزان می‌توانید در پایان تیزر رسمی تبلیغاتی این خودرو ( K132 ) را مشاهده کنید.

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. هی خدا باز مرغو رنگ زدن به جای بوقلمون.هواکش کنار موتور ر هر سری 180هزارتومن باید عوض کنی چون کنار موتوره داغ میشه میپوسه ایراد دیگشون سنسورای گرون قیمت و بی کیفیته هر ماه مشکل دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا