مکمل بنزین
موتور سیکلت - پلاس موتوخبر

با این موتورسیکلت کوچک ولی عجیب هوندا بیشتر آشنا شوید!

اگر شما یک مهندس کاربلد باشید و بدانید که چگونه باید با ابزارهای مختلف و سیستم‌های متنوع مکانیکی و برقی کارکنید، می‌توانید این مهارت خود را در کنار علاقه‌تان به این صنعت جذاب، با یکدیگر تلفیق کرده و در اوقات فراغتتان دست‌به‌کارهای عجیب و شگفت‌انگیزی بزنید. درواقع این موتورسیکلت که در یک کانال یوتیوب به نمایش درآمده است نیز می‌تواند نشانی از همین علاقه و تبحر باشد.

درواقع در اینجا می‌خواهیم در مورد ماریو کلف (Mario Kleff) صحبت کنیم که زندگی و کار خود را در کشور تایلند گذرانده است و علاقه زیادی نیز به دست‌کاری موتورسیکلت‌ها و خلق یک نمونه جدید و جذاب با استفاده از مهارت و علاقه خود دارد. این مدل نیز یک هوندا بانام MSX125 است که یک موتورسیکلت کم‌حجم محسوب شده و اکنون به این شکل و شمایل خاص درآمده است.

قلب تپنده کوچک این هوندا، توانایی تولید تنها 9 اسب بخار قدرت را دارد که البته آقای کلف به این موتور راضی نشده است و تصمیم گرفت تا یک قلب تپنده موسوم به پانیاگل آر (Paniagle R 1199) دوکاتی را با صرف زمان زیاد و البته مهارت‌های خود، درون این موتورسیکلت، جاسازی کند.

ازآنجایی‌که استخوان‌بندی اورجینال این هوندا، توانایی تحمل این قلب تپنده سنگین‌وزن را ندارد پس او برای هرچه مستحکم‌تر کردن بدنه، دست به خلاقیت‌هایی زد تا فریم بدنه، بهتر بتواند وزن موتور را تحمل کند. در کل باوجوداینکه شاید از نمای جانبی، لوله بزرگ خروجی دود و همچنین فشرده بودن طراحی، چندان جالب نباشند اما این اثر می‌تواند یک نمونه قابل‌احترام و البته عجیب با یک موتور دوکاتی، در نظر گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا