مکمل بنزین
گوناگونشرایط فروش

شرایط فروش محصولات جدید برند SWM توسط سیف خودرو اعلام شد

چندی پیش شرکت سیف خودرو برندی جایگزین برای ادامه همکاری و تولید را به جای بیسو انتخاب کرد که اگر دنبال کننده فضای خودرویی کشور باشید، قطعا خواهید فهمید که این برند SWM نام دارد. سیف خودرو که قصد دارد قطعات منفصله دو محصول این برند را برای مونتاژ وارد کشور کند، چندی پیش اولین مدل از این برند که G01 نام دارد را وارد کشور کرد. حال باتوجه به اعلام شرایط فروش برخی نمایندگی های شرکت سیف خودرو، میتوان دراین شرایط فروش محصول جدید و دیگر SWM را مشاهده کرد. این محصول که G01F نام دارد، تنها در ظاهر با مدل جی01 تفاوت داشته و از نظر قوای فنی یکسان است.

در این شرایط فروش که به صورت نقدی نیز است، سیف خودرو مدل G01 را با قیمت 580 میلیون تومان و با موعد تحویل مرداد 1399 به مشتریان به فروش رسانده و همچنان این شرایط فروش ادامه دار خواهد بود. اما مدل جدید که G01F نام دارد، با اختلاف قیمتی 70 میلیون تومانی نسبت به مدل جی01 و با قیمت 650 میلیون تومان و با موعد تحویل شهریور امسال در این شرایط فروش اعلام شده است. آن دسته از مشتریانی که قصد ثبت نام این دو محصول به نسبت جدید شرکت سیف خودرو را دارند، میتوانند با مراجعه به نمایندگان رسمی این شرکت در برخی مراکز استان اقدام به ثبت نام کنند.
در پایین هم میتوانید تصویر شرایط فروش سیف خودرو را مشاهده کنید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

    1. سلام؛ فعلا باتوجه به اینکه شرکت سیف خودرو تعهداتی دارد، ابتدا باید آن ها را رفع کرده و سپس در آینده، اقدام به فروش یا پیش فروش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا