Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نگاهی نزدیک تر به مازراتی گیبلی هیبرید تازه وارد

اکنون و در میانه‌های سال 2020 میلادی، خودروساز اسپرت ایتالیایی، دو تیزر جدید از خودروی گیبلی (Ghibli) هیبرید خود را در حساب فیس‌بوک منتشر کرده است تا علاقه‌مندان و طرفداران این خودرو، بهتر بتوانند با جدیدترین محصول این شرکت آشنا شوند.

همان‌گونه که در تصویر نیز می‌توان مشاهده کرد، درست مثل خودروهای دیگر مازراتی، نماد این شرکت بر روی جلوپنجره‌ای که این بار با تم آبی‌رنگ همراه شده، نشسته است. البته در بیشتر مؤلفه‌ها، هنوز همان زبان طراحی با نسخه فعلی گیبلی حفظ‌شده است. کماکان نسخه تازه‌وارد، جلوپنجره معروف خود را دارد که همان امضای تخصصی مازراتی محسوب می‌شود و در قسمت عقب خودرو نیز، فواصلی کوتاه در دریچه‌های ورودی هوا نصب‌شده زیر گلگیر دیده می‌شوند.

چراغ‌های جلویی نیز اگرچه تقریباً مشابه مدل فعلی گیبلی هستند اما در نسخه تازه‌وارد، کمی حالت تیزتر و تهاجمی‌تری به خود گرفته‌اند تا بتوانند چهره خودرو را بیش‌ازپیش، مدرن جلوه بدهند.

هنوز اطلاعات مربوط به قوای فنی و قلب تپنده این خودرو از طرف مازراتی منتشرنشده است؛ اما بر اساس گفته‌ها، به‌احتمال‌قوی، گیبلی تازه‌وارد با یک قلب تپنده هیبرید 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ، تولید خواهد شد که یک موتور الکتریکی نیز در کنار آن قرارگرفته است. همچنین قدرت تولیدی توسط این پیشرانه نیز،325 اسب بخار خواهد بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.