مکمل بنزین
گوناگونخبر

آغاز عرضه مدل جدید فولکس (Beetle Dune) در انگلستان!

خریداران انگلستانی، از تاریخ 5 آوریل 2016 قادر به سفارش مدل جدید خودروی فولکس‌واگن Beetle Dune با قیمت پایه 21،300 پوند هستند. مدل جدید این خودرو، به تازگی در نمایشگاه خودروی شیکاگو در در معرض دید علاقمندان قرار گرفت و هم‌اکنون خود را برای حضور در نمایشگاه بریتانیا، با دو فرم کوپه و کروک آماده می‌کند.

vw-beetle-dune-uk-order-books-161

خریداران می‌توانند این خودرو را در دو مدل مختلف و با دو موتور متفاوت سفارش دهند. مدل اولیه از یک موتور TSI 1.2 لیتری بنزینی با توان 104 اسب‌بخار بهره می‌برد. مدل دوم از موتوری TSI 2 لیتری با توان 150 اسب‌بخار بهره برده و هر دو مدل با گیربکس‌های 6 سرعت دستی و یا 7 سرعت DSG عرضه می‌شوند.

vw-beetle-dune-uk-order-books-4

البته اگر موتورهای مذکور از نوع TDS باشند باید مبلغی معادل 23.805 پوند پرداخت کنید. تا اینجای کار تمام اطلاعات مربوط به مدل کوپه Beetle Dune بود و  نسخه‌های دیگر این خودرو قیمتی معادل 24.255 و 26.875 پوند دارند.

vw-beetle-dune-uk-order-books-8

تمام مدلهای Beetle Dune مجهز به سیستم‌های ABS و ESC بوده و خریداران می‌توانند با پرداخت مبالغی بیشتر اقدام به سفارشی‌سازی محیط داخلی این خودرو کنند. در مدلهای سفارشی، خریداران با فرمان و تودوزی چرمی مواجه می‌شوند. در این مدل‌ها، روکش استفاده شده برای ترمز دستی از جنس چرم بوده و موکت‌های خودرو، در عقب و جلو با دقت فراوانی دوخته شده‌اند.

vw-beetle-dune-uk-order-books-6

از دیگر امکانات  این خودرو می‌توان به سنسور باران، چراغهای اتوماتیک و آینه دید عقبی که به شکل خودکار بازتاب نور را کاهش می‌دهد، اشاره کرد

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا