مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به نمونه جذاب تیونینگ شده تویوتا راو فور

خودروساز ژاپنی تویوتا، اواخر سال 2019 میلادی بود که نسخه‌ای موسوم به پرایم (Prime) از خودروی راوفور خود را رونمایی کرد. حال شرکت تیونینگ زیرمجموعه تویوتا یعنی مدلیستا (Modelista)، در این قسمت از سال 2020، یک چهره دیگری از این شاسی‌بلند ژاپنی را به ما نمایش داده است. درواقع می‌توان گفت که خودروهای به‌اصطلاح تیون شده، همیشه به واسطه جذابیت‌های بصری و زیبایی‌هایی که در بحث طراحی خارجی و داخلی و به‌روزرسانی‌هایی که در بحث موتوری شان صورت می‌گیرد، خبرساز بوده و بسیار جلب توجه کرده اند.

اکنون نیز برند مدلیستا، دومین خودروی پرفروش تویوتا را به زیر تیغ جراحی خود برده تا بتواند یک کراس اوور به واقع جذاب و متفاوت از نسخه اصلی را در نهایت، تولید کند.

مجموعه مربوط به ایرودینامیک مدلیستا که برای این راوفور در نظر گرفته‌شده است شامل دامن های کناری خودرو، بادشکن‌های قسمت جلو و خروجی‌های هوایی قسمت عقب است. همچنین به وضوح، می‌توانیم تغییراتی را در جلوپنجره و چراغ‌های جلویی نسبت به نسخه معمولی، مشاهده نماییم. رینگ های 20 اینچی پنج پره ای نیز از دیگر مواردی هستند که به جذابیت بیش از پیش این خودرو کمک کرده اند.

در بحث قوای فنی نیز، تویوتا یک موتور 2.5 لیتری چهارسیلندر را با دو موتور برقی ترکیب کرده است تا در نهایت بتواند قدرت 302 اسب بخار (225 کیلووات) را از این مجموعه، دریافت کند. همچنین تویتا ادعا کرده است که این کراس اوور عضلانی (اکنون وزن آن به بیش از دو تن رسیده است)، می‌تواند خود را از حالت سکون در زمان تنها 5.7 ثانیه، به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برساند که عدد عالی برای این کراس اوور، محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا