مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به مشخصات رنو زوئی؛ خودروی برقی کوچک

رنو می‌خواهد یک نسخه ون از خودروی زوئی برقی (Zoe) برقی خود را عرضه کند که می‌تواند این مدل کوچک هاچبک را تبدیل به یک نمونه خودروی ون مناسب برای سفرهای تجاری و تفریحی کند.

در این نمونه جدید ون از رنو زوئی، شرکت سازنده، صندلی‌های عقب را حذف کرده تا بتواند فضای کافی برای قرار دادن وسایل را ایجاد کند. این فضای باری در کوچک‌ترین خودروی ون رنو،387 کیلوگرم بوده که با پوشش پلاستیکی محافظ، فضای مناسبی برای قرار گرفتن بار ایجاد کرده است.

در مورد قوای محرکه نیز باید گفت که این خودروی تازه‌وارد با یک موتوربرقی 107 اسب بخار و بسته‌های باتری 52 کیلووات ساعتی، همراه شده است. نتیجه این هماهنگی باتری‌ها و موتوربرقی نیز، محدوده مسافتی 394 کیلومتر برای این خودرو با یک شارژ کامل است.

این خودرو همچنین می‌تواند در زمان 11.4 ثانیه، خود را از حالت سکون به‌سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسانده و زمان کافی برای رسیدن از حالت سکون به‌سرعت 50 کیلومتر بر ساعت برای این مدل برقی رنو نیز تنها 3.9 ثانیه است.

نسخه موسوم به بیزینس پلاس (Business +) رنو زوئی ون، دارای مؤلفه‌های راحتی و فن‌آوری‌های بروز بیشتری است. به‌گونه‌ای که مشتریان این خودرو می‌توانند ناوبری ماهواره‌ای، شارژ بدون سیم موبایل هوشمند، دوربین و حسگرهای پارک در قسمت عقب خودرو، کنترل دما خودکار و موارد استاندارد دیگر را در خودروی خود داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا