مکمل بنزین
گوناگونخبر

فراخوان 50،000 دستگاه از تولیدات فورد در آمریکا

کمپانی فورد 50 هزار دستگاه از تولیدات مختلف خود را به دلیل مشکلات مختلف فنی فراخوان کرد. بخش اعظم این خودروها مربوط به مدال‌های 2015 و 2016 بوده که در کارخانه مونتاژ کانزاس‌سیتی تولید شده‌اند. بنابراین تمام تولیداتی که بین ماه‌های مارس 2014 و 2016 تولید شده بودند، برای رفع مشکلات فنی فراخوانده شدند. جدی‌ترین مشکل فنی در این خودروها، مربوط به عملکرد اشتباه کیسه هوا جانبی سرنشینان بوده، که باعث افزایش خطرات و صدمات جانی در تصادفات می‌شود.

wall-twitter57002cc1a6e34

فراخوان دوم به دلیل مشکل بخاری 5536 دستگاه از تولیدات فورد و کارخانه‌جات زیر مجموعه آن انجام گرفته است. در این تولیدات بخاری خودرو گرمای بیش از حد و غیرقابل انتظاری تولید می‌کند. بنابراین تعدادی از خودروهای Lincoln MKC و فورد Explorer برای رفع ایرادات فنی راهی نمایندگی‌ها شدند. براساس گزارشات رسیده مشکل بخاری این خودروها منجرب به آتش‌سوزی در داخل کاپوت دو خودرو در کانادا شده؛ اما هیچ گزارشی مبنی بر تصادف این خودروها وجود ندارد.

فراخوان سوم مربوط به 4764 دستگاه از مدلهای 2015 و 2016 خودروهای F-650 و F-750 است که از 28 ژانویه 2015 تا 23 آوریل 2015 در کارخانه Escobedo تولید شده‌اند. بخش دیگری از این تولیدات مربوط به کارخانه جات کمپانی فورد در اوهایو است. در برخی از این خودروها ترمزها و ترمز دستی، به خوبی عمل نمی‌کند و ناخواسته منجرب به افزایش خسارات جانی و مالی می‌شود.

امیدواریم روزی فراخوان خودروهای معیوب، در کارخانههای تولیدی داخل نیز، تبدیل به یک فرهنگ پسندیده شود! 

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا