مکمل بنزین
گوناگونخبر

برنامه ریزی شرکت ولوو برای تولید یک خودروی کوپه-شاسی بلند برقی

بعدازاینکه جهان با سرعت هرچند کم در حال بازگشت به وضعیت عادی قبل از دوران کرونا است، حالا شرکت‌های مختلف در هر صنعتی، باید با تلاشی مضاعف به سمت اهداف خود حرکت کنند. درواقع به دلیل وجود چالش‌های فراوان و غیرمنتظره و هم‌چنین تعطیلی‌هایی که موجب به تعویق افتادن برنامه‌های زمان‌بندی خودروسازان شده و کار آن‌ها را در برهه کنونی با مشکلات زیادی مواجه کرده است، آن‌ها باید باکم تر کردن هزینه‌های مازاد و سرعت عمل بیشتر برای رسیدن به پروژه‌های عقب‌افتاده خود، اثرات منفی این چندماهه را خنثی کنند.

خودروساز نام‌آشنای سوئدی نیز اکنون تأکید کرده و متعهد شده است که تا سال 2025 میلادی، حداقل سالی یک خودروی برقی را عرضه کند. درواقع این مسیری است که ولوو می‌خواهد در آن قدم برداشته تا بتواند خاصیت رقابت‌پذیری خود با دیگر رقیبان پرقدرت جهان را حفظ کند.

بر اساس مصاحبه‌ای که آقای رابین پیج (Robin Page)، معاون مدیر بخش طراحی ولوو با خبرگزاری اتواکسپرس داشته است، او تأکید کرده که تمرکز این شرکت برای برقی سازی خودروهایش، می‌تواند به متنوع کردن بیش‌ازپیش سبد محصولات ولوو کمک شایانی کرده و همچنین فرصت‌های جدیدی را برای حرکت به سمت دیگر کلاس‌های خودرویی با پیشرانه‌هایی جدید بازخواهد کرد.

او در ادامه صحبت‌هایش گفته است: «حرکت به سمت برقی سازی محصولاتمان، باعث می‌شود که ما در تولید خودروهای تکراری گیر نکرده و بتوانیم به فرصت‌هایی بزرگ‌تر در این زمینه و همچنین ساخت خودروهایی با ابعاد کوچک‌تر و بازار پسندتر نیز فکر کنیم. ما به‌عنوان تیم طراحی ولوو، همیشه به دنبال مؤلفه‌هایی جذاب برای خلق محصولی تازه بوده‌ایم. حالا نیز با ساخت خودروهای برقی، چالش‌های پیش روی ما درزمینهٔ آیرودینامیک و تعادل خودرو بیشتر شده و باید درزمینهٔ فضای داخل کابین نیز، راحتی هرچه بیشتری را برای افراد، پدید بیاوریم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا