مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به سانتافه پرفورمنس 2021 جذاب در بازار کره جنوبی

خریداران کره‌ای مدل 2021 سانتافه، اکنون این شانس را پیداکرده‌اند که خودروی تازه‌وارد خود را که از طرف هیوندای قرار است عرضه و روانه بازار شود، تحت عنوان نسخه‌ای بانام N پرفورمنس خریداری کنند. در واقعه ازنظر مؤلفه‌های طراحی و ویژگی‌هایی که می‌توانند یک نسخه را با نسخه معمولی خود، کاملاً متمایز گردانند، این نمونه خاص خودروی شاسی‌بلند کره‌ای، جذابیت‌های زیادی را به خود می‌بیند.

در قسمت جلویی خودرو، می‌توانیم شاهد تریم هایی به رنگ طلایی باشیم که در جلوپنجره سانتافه جاخوش کرده است. در مرکز سپر جلویی، قسمت پایین ورودی‌های هوایی جلو و همچنین در اسپویلرهای قسمت عقب نیز این رنگ طلایی، به زیبایی هرچه‌تمام‌تر، ظاهر جذابی را به خودرو بخشیده است.

در نمای جانبی، رینگ‌های 21 اینچی بارنگ ترکیبی مشکی و طلایی دیده می‌شوند که از فیبرکربن برای استحکام و سبک‌تر شدن، استفاده کرده‌اند. همچنین بهره بردن از یک دیفیوزر از جنس فیبرکربن، دو عدد خروجی اگزوز دوگانه، باله دوگانه در قسمت عقب خودرو در قسمت پایانی سقف ازجمله مواردی هستند که می‌توانیم با توجه به تصاویر منتشرشده از این نسخه پرفورمنس سانتافه 2021، مشاهده کنیم.

اما این تغییرات، تنها به طراحی بیرونی خودرو منتهی نشده و هیوندای برای هرچه خاص‌تر نشان دادن این نسخه، تغییراتی را درون کابین نیز ایجاد کرده است. همان‌گونه که از تصاویر نیز مشخص است، روکش‌های صندلی چرمی مشکی‌رنگ برای زیبایی بیشتر با رودوزی‌های قرمز همراه شده‌اند. حتی در صندلی‌های قسمت جلویی نیز از فیبر کربن استفاده‌شده است تا به سرنشینان خودرو یادآور شود که این، یک نسخه معمولی از سانتافه نیست.

استفاده از فیبر کربن تنها به رینگ‌های خودرو و روکش صندلی‌های جلو منتهی نشده و روکش فرمان، کنسول وسط وتریم های استفاده‌شده در درب‌ها نیز از این ماده بهره می‌برند. حتی استفاده از آلکانترا در قسمت‌های مختلف داخل کابین نیز موردی است که از چشم هیوندای برای این نسخه خاص از سانتافه، دور نمانده است.

در مورد برچسب قیمتی سانتافه 2021 N پرفورمنس، هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا هیوندای می‌خواهد این خودرو را تنها برای بازار کره عرضه کند یا بازار کشورهای دیگر را نیز برای آن در نظر گرفته است.

نسخه معمولی و تازه‌وارد سانتافه نیز در ماه گذشته توسط این شرکت کره‌ای رونمایی شد. شاسی‌بلند جدیدی که بر پایه سومین نسل از پلتفرم هیوندای، تولید خواهد شد و بر اساس گفته‌های خود این شرکت، در بحث عملکرد نهایی، هندلینگ، ایمنی و بهینه‌تر شدن مصرف سوخت، نسبت به نسخه‌های قبلی، پیشرفت‌های زیادی را به خود دیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا