Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مروری بر مشخصات نسخه «دارک شدو» بی ام و X7 2021

اکنون و با خلا وجود بی ام و X7 M در محدوده خودروهای تولیدی این شرکت باواریایی، بسیاری از علاقه‌مندان و عاشقان این خودروی خوش‌چهره آلمانی، چشم خود را به شرکت‌های تیونری همچون آلپینا (Alpina) برای پر کردن این خلا به وجود آمده، دوخته‌اند؛ اما بی ام و نیز به‌صورت رسمی اعلام کرده است که یک نسخه خاص از این شاسی‌بلند را روانه بازارهای جهانی خواهد کرد که بتواند عطش خریداران و علاقه‌مندان را فروبنشاند.

خودروساز باواریایی، این نسخه خاص از X7 را که به‌نوعی، یک رقیب قدرتمند و البته جذاب برای مدل‌های هم‌وطن همچون مرسدس بنز کلاس GLS است، نسخه دارک شدو 2021(Dark Shadow به معنای سایه سیاه) نامیده است.

این نسخه بسیار خاص و البته تولید محدود از خودروی هفت سرنشینه شاسی‌بلند، قرار است در ماه جاری میلادی (اگوست)، در بزرگ‌ترین سایت تولیدی جهانی بی ام و در اسپارتانبورگ آلمان، به مرحله تولید نهایی برسد. درواقع بی ام و قرار است تنها تعداد 600 نسخه از سایه سیاه X7 خود را به‌عنوان یک مدل بسیار خاص از این شاسی‌بلند، به تولید برساند.

نسخه دارک شدو بی ام و X7 مدل 2021، قرار است با امکانات متعدد چه به‌صورت استاندارد و چه به‌صورت آپشنال در کنار دیگر پکیج‌های متنوع، همراه شود. همچنین نکته جالب این است که این نسخه قرار است بارنگ متالیک خاکستری آرکتیک فروزن همراه شود. این اولین باری است که بی ام و بر روی یک محصول سری X خود، از این رنگ استفاده می‌کند.

قدرت تولیدی نیز از یک قلب تپنده 4.4 لیتری 8 سیلندر استخراج می‌شود که عدد 523 اسب بخار را به نمایش می‌گذارد. شتاب صفرتا 96 کیلومتر بر ساعتی این شاسی‌بلند نیز تنها در 4.5 ثانیه اتفاق افتاده و راننده قادر خواهد بود تا به حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت برسد. رینگ‌های 22 اینچی و خروجی‌های دوگانه اگزوز نیز از دیگر مواردی بوده که به جذابیت خودرو افزوده‌اند.

برچسب قیمتی که بی ام و برای دارک شدو در نظر گرفته است،119,495 دلار بوده که هزینه 995 دلاری نیز به آن برای حمل خودرو به کشورهای دیگر، اضافه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.