Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آغاز تولید لوکسژن U6 در ایران + تصاویر

به تازگی پایگاه خبری چرخان، تصاویری را از منابع خبری خود دریافت کرده که این تصاویر نشان دهنده آغاز مونتاژ محصول تایوانی لوکسژن U6 است. اما ما قبل از این اعلام کردیم که قرار است شرکت آذویکو تولید محصولات این شرکت را در ایران به سرانجام برساند. (قبل از این شرکت آرمان موتور کویر نماینده رسمی برند لوکسژن تایوان بود). اما باتوجه به اخبار واصله، شرکت آذویکو قرار است تا در سال 99، 1500 دستگاه  U6 را به تولید برساند ولی هنوز از آینده تولید این خودرو در سال آینده خبری نیست.

اما شنیده ها‌ حاکی از آن است که خودرو لوکسژن در کارخانه صنعت خودرو آذربایجان (آذویکو) در مدار تولید قرار گرفته و به زودی شاهد حضور این خودرو در خیابان ها خواهیم بود. همچنین باتوجه به تصاویر مشخص است که آذویکو فعلا در مرحله اول، دو رنگ سفید و مشکی را از U6 به خط تولید خود آورده است. همچنین این خودرو تایوانی دارای موتور 1.8 لیتری مجهز به سامانه توربوشارژ است که قادر به تولید قدرتی برابر با 177 اسب بخار و 256 نیوتن متر گشتاور است.

چندی پیش مدیرعامل این شرکت در مکاتبه با معاونت امور اقتصادی استاداری آذربایجانشرقی، بندی را در نامه خود وصل کرده که تنها به کسانی محصول لوکسژن U6 را تحویل خواهند داد که 2 یا بیش از 2 حواله خودرو امجی 360 توربوشارژ را داشته باشند.

شما مخاطبین میتوانید تصاویر خط مونتاژ محصول لوکسژن U6 در شرکت آذویکو را در زیر مشاهده کنید.

7 دیدگاه
  1. رضا می گوید

    هر وقت صدتا مونتاژ کردی بعد بگو مونتاژ کردیم. یک ماه نشده دوباره متوقف میشه

  2. ابوذر می گوید

    تولید

    1. سیدعلی سیدهاشمی می گوید

      البته مونتاژ

  3. پرهام می گوید

    اذویکو۳ساله خودروی ام‌جی منو نداده

    1. سیدعلی سیدهاشمی می گوید

      سلام
      طبق اطلاعاتی که به دستمان رسیده، احتمالا بزودی برای افرادی که بیش از دو حواله دارند، خودرو لوکسژن یو۶ تحویل خواهند گرفت و افرادی که یک حواله دارند احتمالا از ۳ ماه آینده لوکسژن S3 و یا دانگ فنگ s50 تحویل خواهند گرفت.

  4. ناشناس می گوید

    اینجا که ۳ تا خودرو بیشتر دیده نمیشه باز میخوای سر کی کلاه بزارین

  5. اس می گوید

    آخه باید حتما زشت ترینو بد ترینشو اول انتخاب میکردن؟ همیشه آشغااش مال ماست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.