مکمل بنزین
گوناگونخبر

لکسوس صندلی V-LCRO را معرفی کرد!

کمپانی لکسوس یک صندلی جدید را به نام V-LCRO تولید کرده ، که در توصیف آن از کلمه نوار چسب استفاده شده است! صندلی V-LCRO نتیجه تلاش‌های مستمر این خودروساز ژاپنی بوده، و منجرب به افزایش ارتباط راننده و خودرو می‌شود. تکنولوژی به کار رفته در تولید این صندلی؛ می‌تواند راه حل‌های جدیدی را پیش روی پژوهشگران و دانشمندان علوم مختلف قرار دهد.

lexus-v-lcro-seating-technology

صندلی V-LCRO مانند نوار چسبی محکم،  راننده را نگاه داشته و از تکان خوردن او در پیچ‌ها و چالش‌های رانندگی، جلوگیری می‌کند. آقای Brian Bolain؛ مدیر کل کمپانی لکسوس، در ارتباط با تکنولوژی V-LCRO توضیحاتی را ارائه کرده است: «تمام اتومبیل‌ها برای بهبود شرایط رانندگی در تلاش هستند و ما پیشگام در این موضوع هستیم. فن‌آوری به کار گرفته در V-LCRO حدود 75 سال پیش وجود داشت و ما با الهام از تکنولوژی ابتدایی آن روزها، صندلی V-LCRO را تولید کرده‌ایم. ما با همکاری کمپانی Velcro عملکرد و توانایی رانندگان را به حداکثر رسانده‌ایم.»

lexus-v-lcro-seating-technology1

رانندگان برای استفاده از این صندلی باید کت و شلوار مخصوصی را به تن کنند که دارای یک نوار چسب بوده و اتصال بین راننده و خودرو را ایجاد می‌کند. صندلی مذکور را می توان برای خودروهای GS F و  RC F  که هر دو مجهز به یک موتور 5 لیتری و V8 با توان 467 اسب بخار هستند، سفارش داد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا