مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به نسخه تیون شده از مرسدس GLE شاسی بلند جذاب

مرسدس بنز برندی نیست که در طول تاریخ خود، دست به تولید خودروهایی معمولی و یا پیش‌پاافتاده زده باشد. هرکسی که در دنیا، اندک آشنایی با صنعت خودرو داشته باشد، چه صاحب خودروی برند مرسدس باشد یا خیر، می‌داند که این برند خودروهای جذاب و باکیفیتی می‌سازد.

دراین‌بین، خودروهای کلاسی شاسی‌بلند و کراس اوور که در سال‌های اخیر توسط مردم، اقبال خوبی نسبت به آن‌ها پیداشده است، شاید ازنظر سودآوری برای شرکت، برجسته‌تر از بقیه مدل‌ها باشند. کلاس GLE مرسدس نیز از این قانون جدا نبوده و در نیمه اول سال 2020 میلادی، خودروساز آلمانی توانست با فروش 9,500 دستگاه از آن در بازار کشور ایالات‌متحده، این خودرو را تبدیل به پرفروش‌ترین خودروی خود در این بازار خودرویی کند.

این تصویر نیز یک جی ال ای کوپه-شاسی‌بلند است که توسط شرکت هوفل دیزاین (Hofele-Design)، تیونینگ شده است. این برند آلمانی برای هر چه جذاب‌تر کردن این شاسی‌بلند، از یک بسته اختصاصی و سفارشی استفاده کرده است تا بتواند این شاسی‌بلند را بیش‌ازپیش، خاص کند.

همان‌گونه که از تصاویر نیز برمی‌آید، این جی ال ای برند هوفل، دارای دورنگ متفاوت در بدنه خود است. نماد برند هوفل نیز به‌صورت بزرگ در قسمت وسط جلوپنجره، دیده می‌شود. این شرکت هنوز برای تغییرات ظاهری که بر روی این خودرو ایجاد کرده است، برچسب قیمتی را ارائه نداده است؛ اما درهرحال، انتظار نمی‌رود که این شاسی‌بلند، باقیمت پایین بخواهد به دست مشتریان خود برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا