مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی از مدل جدید BMW Z4

انتشار تصاویری از مدل توسعه یافته خودروی BMW Z4، انتظارات را برای عرضه این خودرو در اواخر سال 2017 و یا 2018 بالا برده است. تصاویر جاسوسی منتشر شده؛ این خودرو را با استتاری ویژه و خال خال بر روی دریاچه‌ای یخی در سوئد نشان می‌دهد.

bmw-z5-spy-photo

یکی از بزرگترین تفاوت‌های مدل جدید BMW Z4، استفاده از پارچه‌ای نرم‌تر در سقف خودرو بوده که منجرب به کاهش وزن و مرکز ثقل خودرو می‌شود. کمپانی BMW تاکنون کمتر به صحبت درباره این خودرو پرداخته بود؛ اما حالا پلتفرم Z4 را برای توسعه مشترک، در اختیار کمپانی تویوتا قرار داده و هر دو خودروساز، مدلهای جدید و منحصر به فردی تولید می‌کنند.

bmw-z5-spy-photo2

مسئله مهم نام این خودرو بوده که هنوز به درستی مشخص نشده و گمانه زنی‌های فراوانی درباره آن وجود دارد. عده‌ای نام این خودرو را  New Z4 دانسته و تعدادی نام Z5 را برای آن برگزیده‌اند. این خودرو به یک موتور شش سیلندری و چهار توربوشارژ مجهز می‌شود که قدرتی معادل 425 اسب‌بخار تولید خواهد کرد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا