مکمل بنزین
گوناگونخبر

نظر شما در مورد این لامبورگینی اوروس کانورتیبل چیست؟

خودروی جذاب و شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس 2020، یکی از سریع‌ترین و قدرتمندترین مدل‌هایی است که در این کلاس خودرویی، وجود دارد. یک قلب تپنده 4 لیتری با توربودوقلو، می‌تواند جثه سنگین این شاسی‌بلند را در زمان تنها 3.6 ثانیه، از حالت سکون به‌سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برساند. سرعت نهایی لامبورگینی اوروس نیز 305 کیلومتر بر ساعت است.

لامبورگینی اوروس 2020 با 641 اسب بخار قدرت و 850 نیوتون متر گشتاور، خودرویی است که می‌تواند هرکسی را شیفته سرعت و قدرت خود کرده و در مقابل دیگر شاسی بلندهای تولیدی توسط برندهای دیگر، حرف زیادی برای گفتن دارد. البته این را هم باید گفت که لامبورگینی قصد دارد تا نسخه‌های به‌مراتب سریع‌تری را در آینده، از اوروس جذاب و محبوب خود، تولید کند.

اما دراین‌بین و در دنیای خودروهایی که هرروز می‌توانیم طرح‌هایی به‌مراتب عجیب و شگفت‌انگیز از خودروهای مختلف موجود یا خودروهای جدید مشاهده کنیم، این طرح کانورتیبل (Convertible) از لامبورگینی اوروس نیز می‌تواند در نوع خود جالب‌توجه باشد. درواقع با این طرح، می‌توانیم تصور کنیم که یک لامبورگینی اوروس پیکاپ چه شکلی می‌تواند داشته باشد.

درواقع در این طرح، از مؤلفه‌های طراحی خودروی فولکس‌واگن تی راک کابریولت (T-Roc Cabriolet) و دیگر قسمت‌های طراحی خود اوروس همچون چرخ‌ها، استفاده‌شده است. البته باید گفت که فاصله محوری کوتاه خودروی تی راک، به‌عنوان نسبت‌های طراحی اوروس، کمی کوچک به نظر می‌رسند. اگر این طرح مفهومی کمی بلندتر می‌شد، بدون شک با یک خودروی به‌مراتب جذاب‌تری روبرو بودیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. لامبور گینی ماشین بدرنخور و آشغالی است محصولات ایران خودرو را عشق است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا