مکمل بنزین
تازه‌هاخبر

لکسوس LX570 2021 با تغییرات جزئی رسماً معرفی شد + عکس

لکسوس امروز در کنفرانس خبری آنلاین مربوط به خود، SUV لوکس و پرچم‌دار این سگمنت از محصولات خود را رونمایی کرد.

پس از گذشت بیش از یک ماه از زمان رونمایی سدان لوکس ژاپنی Lexus LS 2021، که به‌طور رسمی در دنیای مجازی توسط لکسوس معرفی‌شده بود، مدیران این کمپانی ژاپنی تصمیم گرفتن امروز هم رونمایی جدیدی را داشته باشند و گل سرسبد SUV خود را، بعد از معرفی پسر شیطون ژاپنی یعنی Lexus LX570 2021 به علاقه‌مندان معرفی کنند.

شاید همه شما بدانید که لکسوس LX نمایانگر نسخه لوکس و رده‌بالای تویوتا لندکروزر 2021 است و باید بدانید این دو خودرو ژاپنی دارای رقیبهایی مثل: بی ام و ایکس 7، مرسدس بنز GL، اینفینیتی QX80، جی ام سی Yukon و کادیلاک اسکالید هستند که این دو خودرو باید بتوانند نظر مخاطب را به خود جلب بکنند وگرنه رقیب‌های آنها انقدر قدر هستند که باکمی سستی از این دو خودرو ژاپنی ورق‌بازی را به نفع خود برمی‌گردانند.

لکسوس LX570 یک شاسی‌بلند فول سایز است که نسل اول آن در سال 1995 معرفی شد و در حال حاضر در چهارمین نسل خود به تولید می‌رسد.

در ابتدای این گزارش باید بگوییم این خودرو تغییرات محدودی را به خود دیده است و این نسخه نسبت به مدل سال 2020 خود تغییراتی را در ظاهر خود به‌صورت گسترده ندارد و فقط رنگ سبز تیره به رنگ‌های قابل سفارش این خودرو اضافه‌شده است.

اما تغییرات و نوآوری اضافه‌شده در این نسخه شامل یک سیستم سرگرمی و اطلاعاتی است که با سرور آمازون الکسا به‌صورت دائمی در ارتباط است و هم‌چنین یک‌تریم رنگی جدید به رنگ قهوه‌ای کاراملی برای تزیینات داخل کابین خودرو قابل سفارش است.

اما مهم‌ترین بخش این خبر این است که لکسوس قرار است برای این خودرو یک پکیج بانام Inspiration قرار دهد تا مقداری این خودرو را برای علاقه‌مندانش جذاب‌تر و خاص‌تر بکند. گفته‌شده این پکیج به‌صورت محدود و به تعداد 500 عدد تولید خواهد شد. اما تغییرات این پکیج با نسخه‌های عادی این خودرو شامل:

  • جلوپنجره جدید
  • بازطراحی سپر جلو خودرو
  • رینگ‌های جدید 21 اینچی
  • کروم کاری بدنه به رنگ سیاه
  • دستگیره درب ها به رنگ سیاه
  • فضای داخلی با روکش سقف سیاه
  • تغییر گرافیک چراغ های خودرو
  • و…

بقیه موارد این پکیج همچون قطعات کرومی و چرم صندلی‌ها بدون تغییر و مشابه مدل قبلی باقیمانده است.

مشخصات فنی لکسوس LX570 2021 :

در قلب تپنده این خودرو، پیشرانه 5.7 لیتری V8 قرارگرفته است که 383 اسب بخار قدرت و 546 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که تمام این قدرت به‌وسیله یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌های این خودرو منتقل می‌شود.

لکسوس فعلاً درباره قیمت خودرو جدید خود حرفی نزده اما قرار است این خودرو از اواخر سال جاری میلادی با مدل 2021 به بازارهای جهانی عرضه شود.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا