مکمل بنزین
موتور سیکلت - پلاس موتوخبر

نگاهی به جدیدترین مدل از موتورسیکلت «لئونچینو 250» شرکت بنلی

موتورسیکلت‌هایی با حجم قلب تپنده کمتر و فناوری مدرن‌تر به‌کاررفته در سیستم‌های سوخت‌رسانی‌شان، چند سالی است که در بازارهای جهانی، بیشتر مورد اقبال مشتریان قرارگرفته‌اند. با مدل‌های بیشتر و بیشتری همچون KTM 200 Duke و Yamaha MT-03 که به‌تازگی برای بازارهای جهانی، از طرف شرکت‌های ژاپنی، رونمایی شده‌اند و آماده عرضه هستند، این نوع از موتورها می‌توانند در بازارهای جهانی، برای راندگان تازه‌کار که در ابتدای مسیر خود برای رانندگی هستند، گزینه ایده الی به‌حساب بیاید.

اما برای اضافه کردن به این بخش از موتورسیکلت‌های کم‌حجم و البته با پیشرانه‌های مدرن، اکنون و در نیمه دوم سال 2020، برند ایتالیایی بنلی که مالک آن شرکت چینی است، اکنون می‌خواهد تا مدل موسوم به لئونچینو 250 را برای بازارهای جهانی، عرضه کند.

این موتورسیکلت تازه‌وارد که در ابتدا قرار است برای بازار کشور چین، عرضه شود، با برچسب قیمتی 19,990 یوان چین عرضه خواهد شد. این یعنی انتظار می‌رود که قیمت دلاری آن، چیزی حدود 3,000 دلار از طرف شرکت سازنده، در نظر گرفته شود.

در بین مشخصه‌های بارز و مثال‌زدنی این موتورسیکلت، می‌توانیم به یک پیشرانه 250 سی‌سی تک سیلندر اشاره‌کنیم که می‌تواند 27 اسب بخار قدرت و 15 پوند فوت گشتاور را به چرخ عقب موتور، ارسال کند. چهره جذاب و مدرن، داشتن 5 رنگ خوش‌چهره از کارخانه برای این مدل تازه‌وارد، چراغ‌های جلو و عقب ال ای دی در کنار سیستم نمایش اطلاعات دیجیتال، ازجمله مواردی هستند که در این بنلی، دیده می‌شوند.

همچنین بر اساس گزارش‌ها، این موتورسیکلت شرکت بنلی، دارای وزن کم، انعطاف‌پذیری بالا و همچنین رانندگی هیجان‌انگیزی است که می‌تواند راننده را در مسیرهایی با پیچ‌های زیاد، کمک شایانی کند. درواقع با وزن تنها 155 کیلوگرم، راننده این موتورسیکلت می‌تواند هم در سرعت‌های پایین و هم سرعت‌های بالا، کنترل خوبی روی آن داشته باشد. البته در کنار این سرعت‌گیری، هم در قسمت جلو و هم در قسمت عقب، با ترمزهای دیسکی همراه شده است که از سیستم ABS بهره می‌برند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا