مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیا استینگر 2021؛ فناوری های مدرن تر، ظاهری جذاب تر و 3 اسب بخار بیشتر!

خودروی جذاب کلاس فست بک (fastback) شرکت کیا، اکنون و در نیمه دوم سال 2020، به‌گونه‌ای نوسازی شده است که بتواند با بسته‌های طراحی مختلف، فناوری‌های مدرن‌تر و همچنین مشخصه‌های ایمنی جذاب‌تر، به رقابت با حریفان قدرتمند خود برود.

کیا استینگر پرفورمنس، اکنون با یک موتور 3.3 لیتری 6 سیلندر موسوم به T-GDi قرار است ظاهر شود که یک سیستم خروجی دود جدید برای نمونه اسپرت این خودرو و همچنین یک سیستم رام‌تر، برای نسخه به‌اصطلاح اکو نیز در دسترس مشتریان، قرار خواهد گرفت. همچنین مشتریان این نمونه تازه‌وارد، می‌توانند 3 اسب بخار بیشتر را نیز درمجموع 368 اسب بخار از این خودروی کره‌ای، دریافت کنند.

قلب تپنده V6 که از یک سیستم توربودوقلو استفاده می‌کند، با یک جعبه‌دنده 8 سرعته اتومات همراه شده است که بر اساس عقیده خود کیا، این جعبه‌دنده می‌تواند باشخصیت گرن توریسمو استینگر، به‌خوبی سازگار شود. درواقع می‌توان گفت که استینگر، از سال 2011 تاکنون که کیا، طرح مفهومی موسوم به GT را رونمایی کرد، توانسته است به یک برگ برنده جذاب و پرقدرت برای این برند کره‌ای، تبدیل شود.

در درون کابین نمونه تازه‌وارد نیز یک صفحه‌نمایش 8 اینچی نیز وجود دارد که البته خریداران می‌توانند به‌صورت آپشنال، صفحه‌نمایش 10.25 اینچی را نیز که با ویژگی‌های استاندارد روز، همراه شده است، داشته باشند.

اما جدای از این موارد استاندارد، کیا، برای استینگر 2021 خود، ویژگی‌های ایمنی همچون هشدار خروج ایمن از پارک، مانیتورینگ تشخیص نقطه کور با یک زاویه دید گسترده‌تر، راهنمای حفظ خودرو بین خطوط، سیستم کمکی راننده در بزرگراه و هشدار سرنشینان عقب را نیز در نظر گرفته است. کیا استینگر تازه‌وارد، قرار است در اواخر سال جاری میلادی و پس از رونمایی آن در سومین سه‌ماهه از سال 2020 در کشور کره، به فروش جهانی برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا