مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی از مدل جدید BMW G30؛ اسپرت‌تر از همیشه!

تصاویر جاسوسی منتشر شده از سری 5 محصولات BMW، پنهان کاری فراوان این کمپانی را نشان داده و این کمپانی از پوشش ویژه‌ای برای جلوگیری از لو رفتن انحرافات و خطوط بدنه استفاده می‌کند؛ اما حالا برای نخستین بار تصاویری واضح‌ از مدل جدید سدان G30، از سری 5 محصولات BMW منتشر شده است.

2017-bmw-5-series-with-m-sport-package-spy-photo

مدل جدید BMW G30، به لطف سیستم تعلیق اسپرت خودروی BMW M5، بیشتر به زمین نزدیک شده و مقداری در طراحی بدنه آن، تجدید نظر شده است. در این تصاویر ما شاهد استفاده BMW از چرخ‌هایی 19 اینچی و پهن‌تر نسبت به مدل گذشته هستیم.

2017-bmw-5-series-with-m-sport-package-spy-photo1

منافذ عبور هوا در سپر جلو، مقداری بزرگتر از سری اول به نظر رسیده و در سپر عقب، لوله اگزوزی دوگانه را می‌بینیم. عکاسان چالاک تصاویری از داخل این خودرو منتشر کرده‌اند که اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهد.

2017-bmw-5-series-with-m-sport-package-spy-photo2

وجود دکمه اضطراری قرمز رنگی که در تصاویر داخل خودرو مشخص است، نشان دهنده این بوده که ما با یک مدل اولیه روبرو هستیم و این مدل، با مدل نهایی فاصله زیادی دارد. چیزی که از این تصاویر می‌توان فهمید این است که دسته دنده بزرگتری برای این خودرو در نظر گرفته شده، که پیش از این، نمونه آن را در سری 7 محصولات BMW می‌دیدیم. فرمان به شکل سه‌پر طراحی شده و روی آن انواع و اقسام دکمه‌های کاربردی خودرو گنجانده شده است.

2017-bmw-5-series-with-m-sport-package-spy-photo4

گزارش‌های منتشر شده خبر از کاهش وزن این خودرو نسبت به مدل قبلی، به میزان 100 کیلوگرم دارد که به بهتر شدن عملکرد و کاهش مصرف سوخت آن کمک شایانی می‌کند.

2017-bmw-5-series-with-m-sport-package-spy-photo3

انتظار می‌رود که این خودرو در دو مدل بنزینی چهار مدل دیزلی، مجهز به توربوشارژ عرضه شود. البته این احتمال وجود دارد که قلب تپنده این خودرو یک موتور 4.4 لیتری V8 با توان 626 اسب‌بخار باشد. همچنین امکان عرضه این خودرو در مدل پلاگین و با یک موتور بنزینی 2 لیتری و یک موتور الکتریکی وجود دارد.

 گزارش‌ها حاکی از رونمایی رسمی از این خودرو در نمایشگاه پاریس دارد که آن را جایگزین مدل GT و سدان F10 معرفی می‌کنند. با این اوصاف به احتمال فراوان این خودرو در اوایل و یا اواخر 2017 رونمایی خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا