مکمل بنزین
گوناگونخبر

طراحی کیت تبدیل نسل قبلی تویوتا لندکروزر به نسل جدید توسط چینی‌ها!

برای نسل جدید تویوتا لندکروزر که با کد 300 شناخته می‌شود، تقاضای خرید بسیار بالایی وجود دارد و به همین دلیل خریداران برای تحویل خودروی خود باید تا چهار سال صبر کنند. بااین‌حال، یک شرکت چینی بنام GBT برای کسانی که نمی‌توانند این مدت طولانی را برای تحویل لندکروزر جدید صبر کنند، کیت بدنه‌ای را ساخته است که ظاهر نسل قبلی این خودرو را به نسل جدید شبیه می‌کند!

تصاویر و ویدئوهایی که از این کیت بدنه منتشر شده نشان می‌دهد که چینی‌ها در تبدیل لندکروزر 200 به 300 عملکرد خوبی داشته‌اند و ظاهر این شاسی‌بلند قدیمی بسیار به نسل جدید شبیه شده است هرچند که نمی‌تواند به‌طور کامل تناسبات طراحی نسل جدید را منعکس کند. در جلو GBT جلوپنجره و سپر جدیدی را برای لندکروزر 200 ساخته که تقریباً مشابه نسل جدید هستند. چراغ‌های جلو نیز هرچند کمی بزرگ‌تر هستند اما در آن‌ها دی‌لایت‌های LED مشابه نسل 300 تعبیه شده است. بخش پایینی سپر و مه شکن‌ها هم کاملاً مشابه نسل جدید طراحی شده است.

با نگاهی به عقب خودرو نیز می‌توان دید چراغ‌هایی که توسط GBT طراحی شده‌اند کاملاً شبیه چراغ‌های عقب نسل 300 هستند. در اینجا همچنین درب صندوق و سپر نیز کاملاً از نو طراحی شده‌اند. به‌طورکلی، هرچند کسانی که با این دو نسل لندکروزر آشنایی دارند با یک نگاه دقیق می‌توانند تشخیص دهند که این یک نسل 300 واقعی نیست ولی وقتی از دور و خصوصاً به بخش عقبی آن نگاه می‌کنیم تقریباً هیچ تفاوتی با 300 اصلی قابل‌مشاهده نیست. GBT هنوز قیمت این کیت بدنه را اعلام نکرده ولی گفته است که نصب آن هیچ آسیبی به بدنه لندکروزر 200 نمی‌زند.

بااین‌حال، این فقط یک کیت ظاهری است که لندکروزر 200 را در بیرون شبیه نسل جدید می‌کند اما در بخش فنی هیچ تغییری را به همراه ندارد. این یعنی زیر کاپوت لندکروزر 200 همچنان همان پیشرانه 5.7 لیتری V8 تنفس طبیعی قرار دارد که 380 اسب بخار قدرت و 545 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این در حالی است که لندکروزر 300 به موتور 3.5 لیتری V6 توئین توربو با 415 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور مجهز شده که خروجی آن نسبت به نسل قبلی افزایش قابل‌توجهی داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا