مکمل بنزین
گوناگونخبر

فروش نقدی شاسی بلند برقی اسکای ول ET5 با تحویل فوری

شرکت خودروسازی نبکا فروردین‌ماه 1403 اقدام به عرضه شاسی‌بلند برقی اسکای‌ول ET5 کرده است. این کراس‌اوور برقی با مدل 1402 و قیمت 2 میلیارد و 350 میلیون تومان به فروش می‌رسد. با توجه به شرایط فروش اعلام‌شده، موعد تحویل این خودرو 30 روز پس از ثبت سفارش خواهد بود. نخستین نمونه‌های تولیدی نبکا ET5 نیز به‌زودی برای تحویل به مشتریان آماده خواهند شد.

اسکای‌ول ET5 از یک موتور الکتریکی با 203 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند که انرژی موردنیاز آن توسط یک پکیج باطری 71.98 کیلووات ساعتی تأمین می‌شود. این باطری‌ها با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن تا 520 کیلومتر را فراهم می‌کنند. همچنین ET5 از قابلیت شارژ سریع تا 80 کیلووات برخوردار است که می‌تواند ظرف 30 دقیقه باطری‌ها را از 30 تا 80 درصد شارژ کند. باتری خودروی برقی اسکای‌ول، ظرفیت شارژ مجدد ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ بار را دارد و برای ۸ سال یا 150 هزار کیلومتر تحت گارانتی است.

شرکت نبکا همچنین کارشوی نیایش مال را برای معرفی این محصول جدید و ثبت‌نام مشتریان در نظر گرفته است. متقاضیان می‌توانند با حضور در این کارشو از نزدیک با مشخصات فنی و امکانات اسکای ول ET5 آشنا شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا