مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیس لیفت هاوال H6 معرفی شد

نسل سوم هاوال H6 اولین بار در نمایشگاه خودروی چنگدو سال 2020 رونمایی شد و حالا دستخوش یک فیس‌لیفت شده است. ازآنجایی‌که این یک فیس‌لیفت است نه نسل جدید، پروفیل جانبی خودرو بدون تغییر باقی مانده و تغییرات اصلی در جلو و عقب صورت گرفته است. در جلوی خودرو شاهد جلوپنجره بزرگ و جدیدی هستیم که بخش بزرگی از دماغه را پوشانده و الگوی داخلی متمایزی با لوگوی برجسته هاوال دارد. در طرفین این جلوپنجره، چراغ‌هایی که به چشم می‌خورد که با اضافه‌ای عمودی که به سمت پایین کشیده شده، شکلی شبیه عدد 7 لاتین را ایجاد کرده است.

هاوال H6

بزرگ‌ترین تغییر در عقب خودرو چراغ‌های جدیدی است که حالا دیگر به هم متصل نیستند و نوشته HAVAL بین دو چراغ جای گرفته است. غیرازاین اما تغیر دیگری در عقب و درب صندوق دیده نمی‌شود. نسخه فیس‌لیفت H6 همچنان از همان پیشرانه‌های قبل استفاده می‌کند اما ارتقاء پیدا کرده‌اند و پیشرانه 1.5 لیتری توربو حالا 175 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. قدرت موتور 2 لیتری هم از 208 به 228 اسب بخار افزایش پیدا کرده و مصرف سوخت آن به 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است. انتقال نیروی هردو موتور هم توسط یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه صورت می‌گیرد. نسخه‌های هیبریدی و پلاگین‌هیبریدی فیس‌لیفت هم احتمالاً به‌زودی معرفی خواهند شد.

هاوال H6

هاوال H6 فیس‌لیفت 4,703 میلی‌متر طول، 1,886 میلی‌متر عرض و 1,730 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن 2,738 میلی‌متر است. این در حالی است که قبل از فیس‌لیفت طول شاسی‌بلند هاوال 4,653 میلی‌متر بود و ازآنجایی‌که فاصله محوری تغییری نکرده است، این طول اضافی فقط در اوورهنگ‌ها اعمال شده است. H6 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای گریت وال محسوب می‌شود و حتی زمانی پرفروش‌ترین شاسی‌بلند بازار چین بود. اولین نمایش فیس‌لیفت این خودرو احتمالاً هفته آینده در نمایشگاه خودروی پکن صورت خواهد گرفت و باید بتواند تا زمان عرضه نسل چهارم H6 توان رقابت آن را حفظ کند.

هاوال H6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا