مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

معرفی ۱۰ خطوط برتر هوایی در ایالات متحده آمریکا!

همیشه برای مسافرت‌های هوایی بسیار مهم است که بدانید با کدام خط هوایی پرواز دارید. هفته پیش خبر گم شدن پول‌های خانمی مسن در یکی از فرودگاه‌های ایران بحث‌برانگیز شده بود، به علاوه بعضی از خطوط هوایی تاخیرهای طولانی مدت برای اکثر پروازها دارند، یا صندلی‌هایشان بسیار کثیف و کهنه هستند! بدتر از این نیست که شما سوار هواپیما شوید به مقصد برسید و بعد از آن متوجه بشوید که ساک‌تان نیست یا خدمات مهمانداران به درستی رعایت نشود یا برخورد بدی با مسافران داشته باشند. پس برای داشتن‌ سفری خوب باید هواپیمایی را انتخاب کنید که از اعتبار و سرویس‌دهی خوبی برخوردار باشد. وب‌سایت The Point Guy بهترین خطوط هوایی را در آمریکا معرفی کرده است که ما هم به اختصار آن‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم، بنابراین برای آشنایی بیشتر با خطوط هوایی برتر همراه چرخان باشید.

۱۰) اسپیریت (Spirit)

این خط هوایی به دلیل مسافرت‌های هوایی به موقع، جا دار بودن صندلی‌ها و داشتن فضای مناسب برای پاها و قیمت بلیط‌هایش توانسته در رتبه دهم این جدول قرار بگیرد. این خط هوایی با توضیح‌های کافی و روشن درباره اطلاعات پرواز توانسته مسافران زیادی را به خود جلب کند. قیمت بلیط‌های این خط هوایی بسیار ارزان است ولی شما باید بر داشتن بار اضافی مبلغ زیادی پرداخت کنید.

Spirit-planes


۹) فرانتی‌یر ایرلاینز (Frontier Airlines)

این خط هوایی هم پروازهای ارزان بسیار زیادی دارد، به علاوه در خبرهای منتشر شده اعلام شده که صندلی‌های وسط هواپیماهای این خطوط جای بیشتری نسبت به صندلی‌های کنار پنجره یا دم راهرو برای مسافران دارد.

frontier-airlines


۸) هاوایی ایرلاینز (Hawaiian Airlines)

یکی از دلایل اصلی قرار گرفتن این خط هوایی در لیست بهترین‌ها پروازهای بدون تاخیر است ولی این خط هوایی نسبت به دیگر خطوط پروازهای کمتری را در ایالات متحده آمریکا پوشش می‌دهد. به علاوه سرویس‌دهی خوراکی و غذای هاوایی ایرلاینز یکی از بهترین‌هاست.

hawaiian-airlines


۷) دلتا (Delta)

شاید جای تعجب داشته باشد که دلتا با معروف و مشهور بودنش در اکثر نقاط دنیا در رتبه هفتم این جدول قرار گرفته ولی باید بگوییم سه دلیل اصلی پروازهای به موقع، رضایت مسافران و پوشش دهی اکثر نقاط آمریکا باعث قرار گرفتن این خط هوایی در لیست بهترین‌ها شده است. به علاوه دلتا هیچ محدودیتی و یا تجهیزات اضافی برای سوار کردن خانم‌های حامله ندارد.

delta-plane


۶) ساوت وست (Southwest)

شاید اسنک‌ها و نوشیدنی‌های این خط هوایی باعث شده که در رتبه ششم قرار بگیرد. به علاوه ساوت وست برای داشتن بار اضافی هزینه کمی از مسافران می‌گیرد.

southwest-airplane


۵) امریکن ایرلاینز (American Airlines)

این خط هوایی تقریبا تمام فرودگاه‌های آمریکا را پوشش می‌دهد ولی از لحاظ رضایت مسافرین و سالم رسیدن بار ضعیف عمل کرده است، اما این ایرلاین تاریخچه زیبایی دارد برای مثال اولین خلبان آمریکایی آفریقایی تبار در امریکن ایرلاین استخدام شد. از نقاط قوت این خط هوایی استفاده از هواپیماهای نو و جا دار و پوشش دادن تمام شهرها و روستاهای آمریکا است.

US-AVIATION-AMERICAN AIRLINES


۴) جت بلو (JetBlue)

یکی از دلایل اصلی قرار گرفتن این خط هوایی در رتبه چهارم فضای کافی برای مسافران در کابین، سالم رساندن بار و چمدان‌ها و رضایت مشتریان است ولی در بسیاری از اوقات پروازهای جت بلو همراه با تاخیر است. بسیاری از مسافران جوان از این خط هوایی رضایت خود را اعلام کرده‌اند اما خانواده‌ها با کودکان نوپا زیاد از این خط هوایی رضایت ندارند.

Airplane-flying-over-Ocean


۳) ویرجین آمریکا (Virgin america)

قیمت پروازها، راحتی صندلی‌ها، خدمات و سرویس‌دهی خوب توانسته این خط هوایی را در رتبه سوم قرار بدهد. به تازگی خبر رسیده به زودی این خط هوایی به آلاسکا ایرلاینز می‌پیوندد.

virgin-america


۲) یونایتد (United)

این خط هوایی عملکرد خوبی در پوشش دادن پروازهای مختلف، شبکه هوایی، فضای کافی و راحت کابین، قیمت پرواز و سالم و به موقع رساندن چمدان‌ها داشته است و به همین علت در رتبه دوم این جدول قرار می‌گیرد. همچنین امنیت خط هوایی یونایتد بسیار بالا است و در سطح بین‌المللی هم عملکرد خوبی داشته است.

United-Airlines_Justin-Sullivan_Getty-Images-1024x668


۱) آلاسکا ایرلاینز (Alaska Airlines)

این خط هوایی توانسته در همه فاکتورهای موجود برای ارزیابی خطوط هوایی عالی عمل کند و درصدر این جدول قرار بگیرد. تنها یکی از ضعف‌های کوچک این خط هوایی پوشش کم پروازها در آمریکا بوده که با پیوستن ویرجین آمریکا توانسته این ضعف را به خوبی کنترل کند.

Private jet plane is going to land at the airport of a tropical island. Luxury style living concept.

نظر شما درباره خطوط هوایی ایران چیست؟ به نظر شما کدام یک از خطوط هوایی ایران می‌تواند در صدر جدول بایستد؟ ما منتظر شنیدن نظرات و تجربیات شما هستیم.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا