مکمل بنزین
خبر

پرش اجباری راننده‌ای با تویوتا RAV4 از روی پل متحرک ساحل جرسی!

در یکم اوت سال جاری، یک خانواده بعد از پریدن از پل متحرک ساحل جرسی ایالات متحده، جان سالم به در بردند که نشان از خوش‌شانسی فوق‌العاده این خانواده امریکایی و نیز کیفیت بالای تویوتا RAV4 آنها دارد.

این خانواده بعد از این‌که پل متحرک درست در زیر پایشان شروع به باز شدن کرد، در شرایط دشواری قرار گرفتند که تنها یک انتخاب را پیش پای آن ها می‌گذاشت؛ پرش از پل! هرچند که چنین امری از طرف کسانی که به طور مستقیم شاهد آن نبوده‌اند باورپذیر نیست ولی راننده تویوتا RAV4، ترنس نافیس، در گفتگوی خود با ان بی سی فیلادلفیا اظهار داشت که هنگامی که  همراه با همسر، دختر و دوستِ دخترش در حال رانندگی بر روی پل متحرک نیوجرسی بود ناگهان پل شروع به باز شدن نمود و ارتفاع ان حدود سه تا شش پا افزایش یافت.

نافیس از ترس این فکر که خودرو با غلتیدن به سمت دهانه پل ممکن است به درون آب سقوط کند، کاری را انجام داد که هر قهرمانی در این شرایط انجام می‌دهد؛ او پایش را تا جای ممکن بر روی پدال گاز فشار داد و توانست تویوتا RAV4 نه چندان چابک خود را این مسیر خطرناک و از ارتفای 65 فوت بالاتر از آب دریا به سمت دیگر پل برساند.

در این راستا مقامات مسئول اظهار داشتند که یک کشتی ماهیگیری تجاری در زمان حادثه در تلاش بود تا از زیر پل عبود کند اما ارتباطات رادیویی آن کار نمی‌کرد. در همین حین اپراتور نیز تردد از روی پل را چک کرد تا در صورت عدم وجود هیچ وسیله نقلیه‌ای پل متحرک را باز کند اما نور خورشید جلوی دید او را گرفته بود و او متوجه خودروی تویوتا RAV4 در حال عبور از روی پل بود نشد و لذا دکمه مربوط به باز شدن پل را فشار داد و پل را باز کرد. خوشبختانه این خودرو در طرف دیگر پل فرود آمد و خود ترانس و خانواده‌اش در سلامت کامل به سر می‌برند و هیچ گونه صدمه‌ای ندیدند. اما ترانس می‌گوید که تویوتا RAV4 او حدود 10 هزار دلار صدمه دیده که شامل سیستم تعلیق آن نیز می‌شود.

پویا موسوی

در بهار سال ۹۶ به چرخان پیوسته‌ام و عاشق هیولاهای کلاسیک امریکایی و موتورهای کاربراتوری پر سر و صداشون هستم ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا