مکمل بنزین
نمایشگاه خودرو

بازگشت مجدد هاوال با گروه بهمن به بازار خودروی ایران!

یکی از باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین خودروها در میان محصولات چینی، اتومبیل‌های تولید شده تحت برند هاوال هستند. بر خلاف نظر برخی از خریداران و مشتریان، محصولات تولید شده با نام تجاری هاوال از کیفیت و دوام خوبی برخوردار بوده و نسبت به رقبای هم وطن خود از کارایی بهتری برخوردار هستند.

پیرامون همین موضوع، گروه خودروسازی بهمن خودرو، روز گذشته از خودروهاى جديد هاوال در غرفه خود رونمايى كرد و طبق اخبار شنیده شده، از اين پس قرار است كه در خط توليد بهمن موتور هاوال H2 توليد و مونتاژ شود.

البته كه به احتمال قوى تردد هاوال‌هاى بهمن موتور از بهار سال آينده در جاده‌هاى كشور آغاز شود. هاوال قرار است كه با همكارى بهمن موتور در فاز اول H2 را به بازار ايران معرفى كند و سپس H6 را به خط توليد اين شركت بياورد.

باتوجه به قيمت بازار جهانى هاوال H2، اين كراس اوور به احتمال زياد با قيمتى كمتر از ١٠٠ ميليون تومان روانه جاده‌هاى كشور مى‌شود. برند هاوال به عنوان زير شاخه گريت وال چين شناخته مى‌شود كه از نظر كيفيت در ميان بسيارى از خودروهاى چينى سرآمد است.

لازم به ذکر است، كمپانى گريت وال هرساله با محصولات هاوال در نمايشگاه‌هاى معتبر سراسر جهان شركت مى‌كند و همواره محصولات تولیدی این شرکت از ارزش خرید بیشتری نسبت به سایر برندهای چینی برخوردار هستند. گروه بهمن در حال حاضر سه مدل از محصولات هاوال را در غرفه خود، یعنی در سالن A5 شهر آفتاب، قرار داده است.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا