مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

خطوط تولید شرکت آرین پارس موتور آماده تولید خودرو شد

چندی پیش بود که شرکت آرین پارس موتور، اقدام به رونمایی ون جک سانری کرد. اما پس از آن بالاخره امروز طی اخباری، مشخص شد که خط تولید این خودروساز در شهر خمین آماده شده و بزودی اولین خودروهای سنگین از این خط، خارج خواهند شد.

همچنین در این بین مشخص شد که فرماندار شهر خمین از این کارخانه بازدید و برخی روند را ارزیابی کرده است. فرماندار خمین با بیان اینکه سالن مونتاژ این کارخانه، تکمیل شده است، گفت: اقدامات لازم در خصوص اخذ مجوز استاندارد صورت گرفته و پس از رفع مشکلات مربوط به شماره‌گذاری این خودروها، واحد تولیدی شرکت آرین پارس موتور تا نیمه دوم آبان امسال تولید خودرو را آغاز خواهد کرد.

وی افزود در این واحد صنعتی، انواع خودروهای ون و سپس کامیونت تولید می‌شود. تولید خودرو نیز در آرین پارس موتور به صورت مونتاژ بوده که 20 درصد قطعات داخلی و 80 درصد قطعات وارداتی است.

باتوجه به مشاهدات و اسناد مربوطه، انتظار می‌رود که با بهره‌برداری از مرحله نخست این واحد خودروسازی، 500 دستگاه خودرو کامیونت و ون در سال جاری تولید شده و به مشتریان تحویل داده شود. اما بهتر است بدانید که کارخانه شرکت مذکور، دارای ظرفیت تولید اسمی سالانه بیش از چهار هزار خودرو را دارد.

شرکت آرین پارس موتور چندی است که به تولید محصولات نیمه سنگین شرکت چینی جک مشغول است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا