مکمل بنزین
رپورتاژ

بهترین رستوران های اهواز

قدم‌زدن در کنار رود کارون و تماشا آسمان شب آن، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. اگرچه بازدید از جاذبه‌های دیدنی و متعدد این شهر از مقاصد اصلی این سفر است؛ اما امتحان‌کردن غذاهای دلچسب و لذیذ جنوبی، بخش هیجان‌انگیز آن خواهد بود. نشستن در بهترین رستوران‌های شهر و صرف غذاهای اصیل جنوبی، مزه سفر به اهواز را دلچسب‌تر می‌کند. اگرچه رستوران‌های بسیاری در اهواز وجود دارد که غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم جنوبی و ایرانی را برای مهمانان سرو می‌کنند؛ اما همیشه و هرجا، بهترین‌هایی وجود دارند که بد نیست آن‌ها را بشناسید. اکنون که بلیط مشهد اهواز را رزرو کرده‌اید، برای آشنایی با بهترین رستوران‌های اهواز، با ما همراه باشید.

10 رستوران برتر اهواز

سفر به اهواز با وجود مردمان خون‌گرم و مهمان‌نواز آن، دلپذیرتر خواهد شد؛ اهوازی‌ها به رسم مهمان‌نوازی، بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را برای مهمانان خود سرو می‌کنند. برای تجربه یک غذاخوری متفاوت و منحصربه‌فرد در اهواز، گزینه‌های متعددی پیش رو دارید؛ با ما همراه باشید تا غذا مورد علاقه خود را در فضا باب میلتان صرف کنید.

رستوران امپراطور

اگر می‌خواهید بر یک صندلی، زیبایی‌های اهواز را در اطراف خود به تماشا بنشینید و از صرف غذایتان لذت ببرید، خود را یک وعده در رستوران گردان امپراطور مهمان کنید. این رستوران علاوه‌بر فضا شیک و لوکس خود، منو متنوعی از غذاهای اصیل ایرانی، غذاهای دریایی، بین‌المللی و فست‌فودها را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد. رستوران امپراطور واقع در برج آی‌تی، در خیابان پاسداران، موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسانی را فراهم می‌کند. این رستوران بزرگ، فضایی مناسب برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات مختلف است؛ استفاده از پارکینگ در این مجموعه نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

کافه‌رستوران رس‌کافه

صرف غذاهای لذیذ و خوشمزه در فضایی دنج و دلنشین را در کافه‌رستوران رس‌کافه تجربه کنید. طراحی مدرن و چیدمان بی‌نظیر این مکان، فضایی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی خواهد بود. در این کافه تمام‌عیار، می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه، دسرها و کیک‌های خوشمزه را امتحان کنید. رس‌کافه در کیان‌آباد واقع در مرکز خرید خلیج فارس، یکی از بهترین کافه‌رستوران‌های اهواز است که تجربه یک میان‌وعده اشتهابرانگیز را برای شما رقم می‌زند.

رستوران دریایی بابل

اگر از مردم اهواز بخواهید یک رستوران محبوب را به شما پیشنهاد دهند، بدون شک اولین انتخاب آن‌ها رستوران دریایی بابل خواهد بود. این رستوران در جاده ساحلی عامری با فضا ساده و صمیمی و طبخ غذاهای باکیفیت و لذیذ، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما رقم می‌زند. علاوه‌بر این، برخورد حرفه‌ای پرسنل این مجموعه نیز، از دیگر دلایل محبوبیت این رستوران است. پیشنهاد می‌شود سفرتان به اهواز را با صرف حشو و پلو عربی با نان لبنانی و طعم خاص ماهی کبابی این رستوران، لذت‌بخش‌تر کنید.

رستوران گیاهی

اگر تحت هیچ شرایطی دست از سالم‌خوری و مراقبت از خود نمی‌کشید، بهتر است سری به مشهورترین و پرطرفدارترین رستوران گیاهی اهواز بزنید. این رستوران غذاهای لذیذ و خوشمزه خود را با مناسب‌ترین قیمت‌ها، برای مهمانان خود، سرو می‌کند. سفر به اهواز با وجود رستوران گیاهی، می‌تواند برای گیاه‌خواران نیز لذت‌بخش باشد. این رستوران در کیان‌پارس اهواز، با پرسنلی حرفه‌ای و خوش‌برخورد، منتظر شماست.

رستوران کاکتوس سبز

رستوران کاکتوس سبز، مکانی مناسب برای سلیقه‌های متفاوت است؛ این رستوران با منویی از غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی و سنتی، یکی از بهترین رستوران‌های اهواز محسوب می‌شود. کاکتوس سبز در فضایی دنج و دلنشین، باکیفیت‌ترین غذاها را برای شما سرو می‌کند؛ برای رفتن به این رستوران به کیان‌پارس، فلکه اول، روبه‌رو هاکوپیان بروید.

رستوران کنجد

اگر می‌خواهید روزتان را پرانرژی شروع کنید، صبحانه‌های لذیذ و متنوع رستوران کنجد را از دست ندهید. در رستوران کنجد، منویی از انواع صبحانه‌های لذیذ و خوشمزه را خواهید داشت که در کنار دمنوش‌ها و قهوه‌های آن، دلچسب‌تر خواهد شد. این رستوران در کیان‌پارس، اسفند غربی و نبش خیابان وهابی، گزینه‌ای ایده‌آل برای صرف غذا، محسوب می‌شود. شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ رستوران کنجد را در محیطی جذاب و چیدمانی شیک، امتحان کنید. نشستن بر صندلی‌ها در حاشیه پیاده‌روی و محیط بیرونی کنجد نیز، می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برای شما باشد.

رستوران خیمه

صرف غذاهای جنوبی و لبنانی، در فضایی شیک و دلنشین با موسیقی زنده جنوبی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و بسیار هیجان‌انگیز از رستوران خیمه است. این رستوران با ارائه غذاهای باکیفیت، دلچسب و قیمت مناسب، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های اهواز محسوب می‌شود. علاوه‌بر غذاهای اصیل ایرانی و بین‌المللی، می‌توانید انواع پیتزاهای لذیذ و خوشمزه را در این رستوران، نوش جان کنید. رستوران خیمه واقع در خیابان امانیه روبه‌رو دادگستری، منتظر پذیرایی از شماست.

رستوران لنج

اگر به‌دنبال فضایی رویایی در کنار رود کارون هستید و می‌خواهید لذت صرف غذا اصیل جنوبی را در لنجی بر رود کارون تجربه کنید، رستوران لنج گزینه مناسب شماست. این رستوران در شب‌های زیبا و ستاره‌باران اهواز، فضایی متفاوت‌تر و جذاب‌تر را برای شما ایجاد می‌کند. غذاهای باکیفیت و موسیقی زنده این رستوران بر جذابیت آن، می‌افزاید؛ لنج و چیدمان ساده و متفاوت این رستوران را در سواحل اهواز می‌توانید پیدا کنید.

کباب‌سرا درویش‌خان

کباب‌سرا درویش‌خان، یکی از بهترین رستوران‌های اهواز است که غذاهای سنتی جنوب ایران را برای مهمانان خود سرو می‌کند. فضا زیبا و سنتی این رستوران و کباب‌های معروف آن، دلیل محبوبیت این رستوران در اهواز است. این رستوران کباب‌های دلچسب و لذیذ خود را در بالاترین کیفیت با مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها، به مهمانان خود، ارائه می‌دهد.

کافه‌ستوران گاراژ

اگر به‌دنبال مکانی برای دورهمی‌های کوچک و جشن‌های خود هستید، کافه‌رستوران گاراژ در محیطی دلنشین و چیدمانی بامزه، انتخابی بی‌نظیر خواهد بود. این کافه‌رستوران مدرن و در عین حال ساده، می‌تواند فضایی مناسب برای برگزاری جشن‌های دونفره شما باشد. در منو متنوع این کافه‌رستوران، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو می‌شود؛ همچنین می‌توانید از صرف انواع فست‌فودهای دلچسب آن، لذت ببرید. رستوران گاراژ علاوه‌بر اینکه یک گزینه مناسب و مقرون به‌صرفه است، محیطی آرام و ساکت برای قرارهای دونفره شما فراهم می‌کند.

با فلای تودی طعم خوش غذاهای جنوبی را در بهترین رستوران‌های آن، تجربه کنید

اگر تصمیم دارید سفری آسان را تجربه کنید، بر صندلی رستوران‌های بی‌نظیر اهواز تکیه دهید و از صرف غذاهای جنوبی آن لذت ببرید، بلیط اهواز مشهد را از وب‌سایت‌های آنلاین رزرو کنید. فلای تودی با ارائه خدمات متنوع خود، رزروی سریع و آسان را به شما ارائه می‌دهد؛ خدمات راهنما سفر، پروسه رزرو بلیط را برای شما آسان می‌کند. همچنین با خدمات پیگیری، امکان اطلاع از وضعیت بلیطتان نیز، فراهم است. فلای تودی با پشتیبانی 24 ساعته، شما را تا پایان سفر همراهی خواهد کرد و برای رفع هرگونه مشکل یا دغدغه، آماده خدمات‌رسانی خواهد بود. با رزرو بلیط در این وب‌سایت، امکان استفاده از نمودار قیمتی و تقویم قیمتی و تجربه رزروی مقرون به‌صرفه را خواهید داشت. همچنین می توانید همین حالا رزرو هتل ارزان را در فلای تودی انجام دهید.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. خدایی من فقط رستوران بابل قبول دارم همه رستوران هارو رفتم اول بابل بعد رستوران کوهرنگ غذابینظیر

  2. اهواز اصلا رستوران درست حسابی نداره امتیازش صفر من اهوازیم و در اهواز زندگی میکنم بعد خیلی هم بی انصاف هستن …..

  3. بهتری رستوران رستوران هور و سلام با صاحبش حاج اقا ناصری

  4. بهتری رستوران رستوران هور و سلام با صاحبش حاج اقا ناصری

    1. از رستوران کازابلانکا زیتون کارمندی خرید نکنید غذاهاش به شدت گرون و آشغاله مدیرش هم هیچ احترامی به کارگراش نمیذاره ای کاش راهی برای شکایت از این رستوران وحود داشت..

  5. رستوران کاکتوس سبز سالهاست که از جلوی هاکوپیان جمع کرده رفته.لطفا مطلب را اصلاح فرمائید

  6. از رستوران کازابلانکا زیتون کارمندی خرید نکنید غذاهاش به شدت گرون و آشغاله مدیرش هم هیچ احترامی به کارگراش نمیذاره ای کاش راهی برای شکایت از این رستوران وحود داشت..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا