مکمل بنزین
گوناگونخبرشرایط فروش

شرایط فروش برخی محصولات کرمان موتور در قالب طرح مشارکت در تولید اعلام شد

همان‌طور که انتظار می‌رفت، شرکت کرمان موتور شرایط فروش سه محصول خود را در قالب طرح مشارکت در تولید و به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، اعلام کرد. در این طرح فروش که گویا از روز شنبه 11 بهمن امسال آغاز خواهد شد، با قیمت قطعی بوده و زمان تحویل هر سه محصول نیز بطور آبان ماه سال آینده خواهد بود. البته بهتر است بدانید که این طرح فروش که بصورت مشارکت در تولید است، تا روز چهارشنبه 22 بهمن ماه 1399 زمان دارد.

در این طرح فروش سه خودروی جک J4، جک S3 و پیکاپ جدید کرمان موتور یعنی خودرو KMC T8 با قیمت قطعی به مشتریان عرضه خواهد شد که موعد تحویل تمامی آنان برای آبان ماه سال 1400 اعلام شده و مشتریان می‌توانند بدون توجه به زمان تحویل، تکمیل وجه خود را به صورت اقساطی تا تابستان سال 1402 انجام دهند. البته هم‌چنین بهتر است بدانید که همچنان قیمت پیکاپ T8 در این شرایط فروش هم ثابت مانده و همان 699 میلیون تومان است.

شما مخاطبان پایگاه خبری چرخان، می‌توانید تصویر شرایط فروشی که در قالب مشارکت در تولید اعلام شده برای هر سه خودرو که توسط شرکت کرمان موتور منتشر شده را در زیر مشاهده کنید.

 

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا