مکمل بنزین
تازه‌هاخبر

وقتی BMW Z4 آماده آفرود می‌شود!

ماشین‌های کراس‌اوور و شاسی بلند، هم‌چنان توجه مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کنند، اما برای افرادی که ماشینی جمع و جور و آفرود می‌خواهند هم گزینه‌هایی وجود دارد، کافیست نگاهی به بازار ماشین‌های دست دوم بیندازید. On Bring A Trailer یک BMW Z4 M کوپه است که در آن تغییراتی به منظور ایجاد تجربه‌ای بهتر در سفرهای آفرود ایجاد شده، این تغییرات فراتر از اضافه کردن یک سیستم تعلیق خوب و لاستیک‌های ضخیم‌تر هستند.

چشم‌گیرترین ویژگی این ماشین بهبود عملکرد خارج‌جاده‌ای آن نیست، بلکه این در صندوق عقب سفارشی شده ماشین است که توجه زیادی به خود جلب کرده، این در به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند دو لاستیک زاپاس را در خود جای ‌دهد، این ویژگی ظاهر Safari خودرو را دوچندان کرده‌است، با این‌حال، این تنها یکی از چندین تغییر ایجاده شده است.

ضربه‌گیرها و گلگیرها به منظور جای دادن تایر‌های بزرگ‌تر Toyo Open 235/65 Country A/T اصلاح شده‌اند، این تایرها به دور چرخ‌های ۱۷ اینچی پیچیده شده‌اند. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این آفرود، افزودن یک Skid Plate به منظور جلوگیری از وارد شدن آسیب‌های احتمالی به خودرو و حفاظت از سخت‌افزار آن است.

زیر کاپوت این ماشین، موتوری ۳.۲ لیتری، S54 inline-Six قرار گرفته که گفته می‌شود قدرتی معادل ۳۳۰ اسب بخار (۲۴۶ کیلووات) و گشتاوری برابر ۲۶۲ پوند-فوت (۳۳۵ نیوتن بر متر) دارد.

قدرت موتور، از طریق گیربکس شش سرعته دستی و دیفرانسلی با لغزش محدود، به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. قسمت داخلی خودرو از چرم مشکی پوشیده شده، فرمان سه-اسپوک و چندکاره، ناوبری و سیستم خودکار کنترل وضعیت خودرو با توجه به آب و هوا از امکانات داخلی این خودرو Safari هستند.

سایر اصلاحات انجام شده به شرح زیر هستند:

چهار چراغ آفرود Baja Design در جلو و یک نوار چراغ LED ۴۰ اینچی آرورا (۱۰۱ سانتی متری) که برروی باربند مشکی رنگ خودرو نصب شده‌است.

یک اسپویلر با لبه‌ی فیبرکربنی هم در قسمت عقب قرار گرفته که البته تشخیص آن در عکس‌ها دشوار است. در حال حاضر این خودرو در BaT به مزایده گذاشته شده، مزایده به صورت no reserve‌ است، که یعنی، محدودیتی در قیمت‌گذاری وجود ندارد و فردی که بالاترین قیمت را پیشنهاد دهد مالک خودرو خواهد بود، در حال حاضر پیشنهادات بر ۱۵۰۰۰ دلار ثابت مانده‌است و تقریبا شش روز به پایان حراج باقی مانده‌است (شش روز از زمان نگارش متن اصلی این مقاله).

کیلومترشمار این خودرو عدد ۱۵۰۰۰۰ مایل را نشان می‌دهد، فروشنده‌ای که سال گذشته خودرو را خریداری کرده حدودا ۲۵۰ مایل به این عدد اضافه کرده و CarFax نشان می‌دهد خودرو در فوریه ۲۰۰۹ تصادف کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا