مکمل بنزین
خبر

چری اکسید ژوئيفنگ در نسخه هیبریدی عرضه خواهد شد

بر‌اساس گزارشات اعلام شده، قرار است چری اکسید ژوئیفنگ ET-i در تاریخ ۲ مارس، عرضه گردد. شاسی‌بلند جدید، یک مدل هیبریدی است که مصرف سوخت آن حدود ۱.۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و قیمت پیش‌فروش آن بین ۱۵۰۰۰۰ یوآن الی ۱۶۰۰۰۰ یوآن خواهد بود.

از‌نظر ظاهری، خودروی جدید، اساسا مشابه مدل سوختی آن است. در جلو، از چهار چراغ استفاده شده است و دکوراسیون نواری شکل مشکی رنگ با نشان EXEED چراغ‌های جلو را در‌دو‌‌طرف، به یکدیگر متصل می‌کند. جلو‌پنجره مشبک ورودی هوا بر‌روی کل سپر قرار دارد و یک حالت سرتاسری دارد.

یک رابط شارژ، بر‌روی گلگیر جلو در سمت راننده قرار دارد. در عقب خودرو، چراغ‌ها به‌شکل میله‌ای طراحی شده‌اند که به‌یکدیگر متصل شده‌اند و لوگوی انحصاری مدل پلاگین هیبریدی به‌ آن اضافه شده است.

در داخل کابین، این خودرو از صفحه نمایش دو‌گانه ۱۲.۳ اینچی استفاده می‌کند و پنل تهویه مطبوع نیز از کنترل لمسی استفاده می‌کند. همچنین این خودرو تکنولوژی AR به مفهوم تشخیص صدا و چهره و با برند سونی را ارائه می‌دهد.

از نظر قوای فنی، چری اکسید ژوئیفنگ، مجهز به یک موتور پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور سوختی ۱.۵ لیتری توربو‌شارژ و یک موتور الکتریکی خواهد بود.

موتور‌سوختی دارای حداکثر توان ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر می‌باشد که توان خروجی موتور، به‌صورت ترکیبی‌ برابر با ۲۴۰ کیلو‌وات است. همچنین به‌صورت ترکیبی این خودرو امکان طی مسافت ۱۰۰۰ کیلومتر را دارد و در‌حالت سوخت، مصرف آن برابر با ۴.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که در حالت ترکیبی، همان‌طور که قبلا گفته شد این‌مقدار به ۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا