مکمل بنزین
رپورتاژ

مزایای کرایه ماشین چیست و چرا تقاضا برای اجاره خودرو زیاد شده است؟

خدمات اجاره خودرو این امکان را برای متقاضیان فراهم می‌کند تا در ساعت و مکان مشخص با مدت زمان کوتاه مدت یا بلند، مدل‌های مختلف ماشین را انتخاب کرده و به امور شخصی خود رسیدگی نمایید. برای اطلاع از قیمت انواع ماشین و مدارک مورد نیاز باید شرکت اجاره دهنده را مشخص کنید تا براساس بودجه خود خودرویی را تهیه کنید.

در اجاره خودرو با راننده به دلیل حضور راننده به عنوان نماینده شرکت، تمامی مسئولیت‌ها بر‌عهده راننده و شرکت خواهد بود؛ در اجاره ماشین بدون راننده نیاز است که شما مدارکی را براساس نوع ماشین به شرکت ارائه دهید. اگر تصادف کردید و نگران تامین هزینه خسارات هستید باید بدانید که شرکت‌ها برای کمتر شدن هزینه پکیج بیمه  برای کرایه ماشین تهیه می‌کنند تا شما کمترین هزینه را پرداخت کنید.

توجه کنید شما در هر شهر و کشوری می‌توانید از خدمات اجاره خودرو  استفاده کنید، بخصوص در کشورهای امارات و ترکیه که بیشترین گردشگر ایرانی در آن حضور دارند امکان استفاده از خدمات اجاره خودرو در استانبول و دبی مهیا می‌باشد که باعث صرفه‌جویی در هزینه و وقت شما خواهد بود؛ همچنین برای ترانسفرهای فرودگاهی نیز می‌توانید از سرویس اجاره ماشین فرودگاه مهرآباد و امام بهره‌مند شوید.

قیمت خودرو در سال‌های اخیر افزایش یافته است در نتیجه قدرت خرید ماشین افراد بسیار کاهش یافت. این مورد باعث افزایش تقاضای کرایه ماشین بین مردم شد زیرا شما خودرویی با بهترین برندهای دنیا را با کمترین هزینه می‌توانید اجاره کنید.

اجاره خودروهای ایرانی نسبت به خودروهای خارجی دارای هزینه کمتری می‌باشند به همین علت شرکت‌ها و موسسات اجاره خودرو با فراهم کردن ماشین‌های مناسب به عموم مردم کمک می‌کنند تا با مبلغ کمتر اقدام به کرایه ماشین نمایند.

 

مزایای کرایه ماشین

اگر شما برای اجاره ماشین به دنبال دانستن مزایای آن هستید با ما همراه باشید تا به صورت کامل اطلاعات لازم در اختیارتان قرار دهیم.

پرداخت هزینه کمتر در اجاره ماشین نسبت به خرید ماشین

در زمان خرید خودرو شما باید هزینه بالایی را پرداخت کنید، در صورتی که در زمان اجاره ماشین مبلغ کمتری را پرداخت خواهید کرد. به طور مثال: شما به صورت متوسط برای خرید خودرو حداقل مبلغی 200 میلیون تومان باید پرداخت کنید، اما در اجاره ماشین بسته به مدل و محل تحویل خودرو مبلغی حدود بین 400 هزار تومان تا 27 میلیون تومان به صورت روزانه می بایست هزینه کنید.

عدم نیاز پرداخت هزینه بابت بیمه‌

خودروی اجاره‌ای توسط شرکت اجاره دهنده بیمه خواهد شد. در نتیجه شما نیاز به پرداخت هزینه‌ای بابت بیمه نخواهید بود و  در زمان تحویل خودرو، بیمه‌نامه را در اختیارتان قرار خواهند داد.

 عدم نیاز به پرداخت هزینه‌ بابت تعمیرات و استهلاک خودرو

همانطور که می‌دانید هزینه تعمیرات و استهلاک خودرو بسیار بالاست و در صورتی که در زمان نیاز، مشکلات ماشین برطرف نشود، ممکن است منجر به اتفاقات فاجعه‌باری شود که مجبور باشید خودرو را برای مدت زیادی در تعمیرگاه بگذارید؛ اما در زمان کرایه ماشین، خودرو توسط شرکت به صورت کامل بازرسی خواهد شد و بدون هیچ ایرادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. حتی کسانی که خودرو را برای مدت زمان بیشتری اجاره می‌کنند موظف هستند در روز مشخص، خودرو را تحویل شرکت دهند تا معاینات فنی انجام شود.

 

آزادی عمل در سفر با خودروی اجاره‌ای

در زمان سفر به هر شهری با خودروی اجاره‌ای دیگر نگران جا ماندن از وسیله‌های نقلیه عمومی نخواهید بود و آزادانه می‌توانید زمان حرکت را مشخص کنید، در طول مسیر توقف کنید، به مکان‌های تاریخی و تفریحی بروید و حتی جاده‌ای جدیدی را کشف کنید. به طور مثال اگر اقدام به اجاره خودرو بدون راننده در اصفهان کنید به راحتی می‌توانید با صرفه‌جویی در زمان و هزینه مکان‌های گردشگری آن بروید و سفر خود را خاطره‌انگیز کنید.

تحویل اتومبیل کرایه‌ای از لوکیشن های مختلف

شرکت‌های اجاره خودرو این امکان را به شما می‌دهند که درخواست تحویل و عودت ماشین را در هر مکانی و در هر ساعتی داشته باشید؛ به طور مثال می‌توانید خودرو را از تهران تحویل بگیرید اما در شیراز تحویل دهید. توجه کنید این امر برای شرکتی که دارای نمایندگی‌های مختلف است مسیر می‌باشد و تمامی شرکت های رنت اتومبیل امکان ارائه خدمات در لوکیشن‌های گوناگون را ندارند.

بدون ارائه هیچ مدرکی، خودرویی با راننده در اختیار داشته باشد

در زمان کرایه ماشین با راننده نیاز به ارائه هیچ مدرکی نیست و تمام مسئولیت‌ها بر عهده راننده و شرکت خواهد بود. این امر برای زمانی که خسته هستید و توانایی رانندگی ندارید یا در کشور خارجی هستید و گواهینامه بین المللی ندارید، در زمان اجاره ماشین عروس با توجه به استرس‌هایی که دارید نمی‌خواهید رانندگی کنید، ترانسفر مهمان خارجی یا مدیران شرکت‌ها، جا‌به‌جایی کارمندان و دانش‌آموزان و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نداشتن محدودیت زمانی و مکانی

شما در اجاره ماشین در هر مکانی دیگر نیاز به پرداخت هزینه تاکسی نخواهید داشت؛ همچنین هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارید. می‌توانید در هر ساعتی به هر مکانی بروید بدون نگرانی از اینکه شاید خودرویی نتوانید پیدا کنید.

انتخاب شرکت اجاره خودرو

با توجه به موارد گفته شده ممکن است این سوال که کدام شرکت بهترین شرکت اجاره‌دهنده خودرو است؟ ذهن شما را به خود درگیر کند.

در مورد انتخاب بهترین شرکت اجاره ماشین باید به اعتبار و سرشناس بودن برند مجموعه توجه کنید. شرکت سعادت رنت یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌ها در این صنعت است که دارای سابقه 10 ساله و چند نمایندگی رسمی در شهرهای مختلف ایران، ترکیه و امارات است. سعادت رنت مجموعه‌ای از بهترین ماشین‌های برندهای دنیا و برندهای ایرانی را در کنار هم قرار داده است تا براساس بودجه خود بتوانید اقدام به رزرو نمایید. تمام ماشین‌های موجود در حد صفر کیلومتر بوده و بدون هیچ نقصی در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

سعادت رنت آماده خدمات رسانی در 24 ساعت شبانه روز در طول هفته می‌باشد. کافیست به سایت مجموعه مراجعه کنید و خودروی مورد علاقه را برای مدت زمان مشخص در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا