مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویری از آئودی جدید A8!

متاسفانه شرایط خودروی سدان آئودی A8 زیاد مطلوب به نظر نمی‎رسد. این امر باعث تأسف است، زیرا A8 که برای اکثر طرفداران کلاس S و سری 7 ناشناخته است یکی از بهترین محصولات موجود در بازار محسوب می‎شود. با این وجود، این مدل نتوانسته نظر خریدارانی که به دنبال برندهای شناخته شده هستند را به خود جلب کند و میزان فروش آن کاملا گویای این حقیقت است. تعجبی ندارد که نرخ فروش A8 سدان لوکس آلمانی فول‎سایز خصوصا پس از ارائه خودروی کلاس C جدید، با کاهش روبرو شد.

آئودی برای رسیدن به مرسدس و تقویت سدان A8 که امری بسیار ضروری است، درحال آماده‎سازی نسل چهارم خودروی A8 به‎عنوان یک کروزر لوکس با فناوری قوی است و آن را در اواسط سال 2017 وارد بازار خواهد کرد. این خودروی A8 برخلاف مدل قبلی خطوط زاویه‎ای بیشتر و قاب شیشه جلوی تکی خواهد داشت که براساس طراحی جدید آئودی شکل گرفته‎اند. این طراحی در نمایشگاه خودروی LA برای مدل‎های اولیه مورد بررسی قرار گرفته بود. عکاسان مخفی ما موفق به تهیه چند تصویر از این خودروی سدان بزرگ شدند که در حال دور زدن در پیست نربرگرینگ بود و با وجود استتار سنگین آن مایل به دیدن آن بودیم. اکنون می‎دانیم که خودرو A8 از لحاظ فنی بسیار پیشرفته بوده و بیشتر از بی ام و و مرسدس بنز جوابگوی درخواست مشتریان خواهد بود (امیدواریم بتواند در بازار موقعیت مناسبی کسب کند).

577078

کسانی‎که در انتخاب خودرو محتاط هستند و یا کسانی‎که به دریافت اخباری درمورد خودروهای بدون راننده علاقه دارند، این حقیقت را نمی‎پذیرند که مدل A8 مجهز به سیستم رانندگی خودمختار “Traffic Jam Pilot” است. با این‎حال جای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سیستم در سرعت‎های بالای 37 مایل بر ساعت کاربرد ندارد. مدل A8 براساس پلتفرم جدید MLB evo آئودی است که در آن به‎منظور کاهش وزن از آلومینیوم و مهندسی هوشمندانه استفاده شده است. درحال حاضر این پلتفرم در آئودی جدید Q7 استفاده شده و هم برای رانندگی ملایم و هم فضای داخلی اضافی مناسب است. این پلتفرم همچنین با انواع مختلفی از سیستم انتقال قدرت تناسب دارد. این بدان معناست که می‎توان انتظار داشت طیف وسیعی از گاز، دیزل و آپشن‎های هیبریدی از جمله یک پلاگین ترکیبی در آن موجود باشند. در هرصورت، انتظار می‎رود که موتور 4 لیتری با قدرت 605 اسب بخار V8 از مدل فعلی S8 به این مدل منتقل شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا