مکمل بنزین
گوناگونخبر

آغاز پیش‌فروش عادی وانت کلوت گیربکس دستی با مدل 1402

شرکت مکث موتور پیش‌فروش عادی اولین محصول خود یعنی پیکاپ کلوت با گیربکس دستی را با مدل 1402 آغاز کرده است. پیش‌پرداخت در این طرح فروش 650 میلیون تومان است و مابقی قیمت خودرو هم‌زمان با صدور دعوت‌نامه دریافت خواهد شد. به این پیش‌پرداخت 18 درصد سود مشارکت تعلق خواهد گرفت و زمان تحویل خودرو 105 روز کاری پس از زمان ثبت‌نام یعنی در مرداد 1402 خواهد بود. این طرح فروش از سه‌شنبه 16 اسفند آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با حضور در نمایندگی‌های مکث موتور در سراسر کشور اقدام به ثبت‌نام کنند.

کلوت که تولید آن در سال 1400 توسط مکث موتور آغاز شد، یکی از پیکاپ‌های چینی بازار کشور محسوب می‌شود که با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجه شده است. این پیکاپ به یک پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ میتسوبیشی مجهز است که با 215 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور، کلوت را به یکی از قوی‌ترین پیکاپ‌های بازار تبدیل می‌کند. انتقال نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس شش سرعته دستی صورت می‌گیرد. این نیرو به هر چهارچرخ منتقل می‌شود و در کنار قفل دیفرانسیل عقب، توانایی‌های آفرود مناسبی را برای کلوت فراهم می‌کند.

البته در سال جاری مکث موتور تولید نسخه اتوماتیک کلوت را هم با گیربکس شش سرعته آغاز کرده است تا بتواند نظر کسانی که علاقه‌ای به گیربکس دستی ندارند و خواهان پیکاپی اتوماتیک هستند را هم جلب کند. ازجمله تجهیزات کلوت می‌توان به غربیلک فرمان چرمی با دکمه‌های کنترلی، نمایشگر لمسی 9 اینچی، ناوبری، سیستم صوتی با هشت بلندگو، کامپیوتر سفری، سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل، صندلی‌های چرمی، تنظیم برقی شش جهته صندلی راننده، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه‌های جانبی با گرم‌کن و تنظیم برقی، دی‌لایت، دوربین دید عقب، رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و دو ایربگ اشاره کرد. این پیکاپ ظرفیت حمل یک تن بار را دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا