مکمل بنزین
رپورتاژ

پوشش ‌های بیمه بدنه، بیمه بدنه پژو پارس

بیمه بدنه جزو بیمه‌های خودرو است که می‌توان برای پژو پارس آن را تهیه کرد. با توجه به اینکه بیشتر افراد از خودروی پژو پارس استقبال کرده‌اند، باید بدانید که بیمه ثالث در این بیمه نامه خسارت‌های وارد شده به راننده مقصر را پرداخت نمی‌کند، اما با تهیه پوشش ‌های بیمه بدنه پژو پارس می‌توان در برابر خسارت‌های رخ داده در حادثه‌های رانندگی نگرانی نداشت و خسارت‌های وارد شده را تا سقف تعهدات جبران خسارت خواهد کرد. برای اینکه با پوشش‌های اصلی و اضافی این بیمه نامه بیشتر آشنا شوید تا انتهای همین مطلب ما را همراه کنید.

بیمه بدنه پژو پارس  چیست؟

بیمه بدنه پژو پارس خسارت‌های مالی به خودرو را پوشش می‌دهد. در تصادفات پژو پارس با دیگر وسایل نقلیه یا هر شی‌ء ثابتی، راننده مقصر نمی‌تواند از بیمه شخص ثالث خود برای جبران آسیب‌های وارد شده به خودرواش استفاده کند. حالا اگر او بیمه بدنه داشته باشد، به راحتی و با استفاده از آن، هزینه‌های پرداختی برای تعمیرات جبران خواهند شد. البته خرید بیمه بدنه پژو پارس فقط برای تصادفات نیست؛ بلکه از این بیمه‌نامه خودرو می‌توان برای جبران خسارت‌هایی از جمله سرقت هم استفاده کرد.

پوشش‌های بیمه بدنه پژو پارس

بیمه نامه بدنه با در نظر گرفتن دو نوه پوشش اصلی و اضافی شرایط خرید بیمه را برای تمام افراد فراهم کرده است. اگر شما هم خودروی پژو پارس یا هر خودروی دیگری دارید، می‌توانید بهترین بیمه نامه را با توجه به شرایط استعلام و مقایسه شرکت‌های بیمه‌ای خریداری کنید. کافی است که به وب سایت بیمه دات کام مراجعه کنید. بیمه دات کام یکی از سامانه‌های آنلاین خرید بیمه است که شرایط استعلام و مقایسه خدمات و پوشش ‌های بیمه بدنه شرکت‌های بیمه را فراهم کرده تا همه افراد بتوانند به صورت غیر حضوری برای خرید بیمه نامه اقدام کنند. همچنین این سامانه و کارگزاری آنلاین بیمه بدون محدودیت مکانی و زمانی آماده ارائه خدمات به بیمه‌گزار‌ها است. کافی است به صفحه اصلی این سایت مراجعه کرده و در بخش منوی محصولات بیمه خود را انتخاب کنید.

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه

ایمنی بیشتر با بیمه بدنه

برای تهیه پوشش‌های اصلی بیمه نامه بدنه می‌توانید با پرداخت حق بیمه پایه خطرات آتش سوزی ،حادثه و سرقت کلی خودرو را خریداری کنند. به طور کلی این پوشش‌ها به شرح زیر هستند:

  • حادثه: هر گونه حادثه‌ای که منجر به خسارت مالی شود و در اثر برخورد خودرو با خودروی دیگر رخ دهد تحت پوشش بیمه نامه بدنه بوده و جبران خسارت می‌شود. همچنین برخورد خودرو با یک جسم ثابت یا در حال حرکت هم که منجر به حادثه شود، تحت پوشش این بیمه نامه خواهد بود.
  • آتش سوزی: در صورتی که در اثر صاعقه و آتش سوزی برای خودرو اتفاقی رخ دهد، بیمه‌گر تا سقف تعهدات خسارت‌های وارد شده را تحت پوشش خواهد داشت و جبران خسارت خواهد کرد.
  • سرقت کلی: در بیمه بدنه پژو پارس اگر خودرو به صورت کلی سرقت رود، بیمه‌گر تا سقف تعهدات خود به جبران خسارت می‌پردازد.

به طور کلی پوشش‌های اصلی بیمه نامه بدنه عبارتند از:

  • خسارات وارده ناشی از سرقت کلی خودرو
  • خسارات وارده ناشی از عملیات نجات سرنشینان پس از حادثه خودرو یا خسارات وارده در حین انتقال خودرو به تعمیرگاه
  • خسارات وارده ناشی از حوادثی چون انفجار، آتش‌سوزی و صاعقه
  • خسارات وارده به لاستیک و چرخ‌های خودرو در اثر بروز حادثه
  • پوشش‌های الحاقی بیمه بدنه خودرو

پوشش‌های اضافی بیمه بدنه

برای اینکه بتوان تحت پوشش خطرات بیشتری در بیمه بدنه قرار گرفت، نیاز است که حق بیمه پرداخت کرد تا خسارت‌های رخ داده را جبران خسارت کرد. از این رو پوشش ‌های بیمه بدنه پژو پارس را می‌توان با پرداخت حق بیمه بیشتر اضافه کرد و در صورت بروز حادثه‌های مختلف تحت پوشش بیمه نامه بود. پوشش‌های اضافی بیمه بدنه عبارتند از:

  • خسارات ناشی از دزدیده شدن لوازم خودرو شامل رادیو پخش، آینه‌ها، رینگ و لاستیک بدون سرقت کلی خودرو
  • شکسته شدن شیشه‌های خودرو بنا به دلایل غیر از خطرات اصلی
  • غرامت ناشی از عدم استفاده از خودرو در زمان تعمیرات پس از حادثه
  • خسارات ناشی از بروز حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل و آتشفشان
  • خسارات ناشی از حوادثی چون پاشیده شدن مواد شیمیایی مانند: رنگ و اسید به بدنه خودرو

آیا انتخاب پوشش ‌های بیمه بدنه پژو پارس در قیمت بیمه نامه تاثیر دارد؟

بله. برای تهیه بیمه نامه بدنه می‌توان با پرداخت حق بیمه پایه، پوشش‌های اصلی بیمه نامه را تهیه کرد و با حق بیمه بیشتر برای خرید پوشش‌های اضافی اقدام کرد. در نتیجه هر چه میزان پوشش‌های انتخابی از سوی بیمه‌گزار بیشتر باشد، حق بیمه بیشتری باید پرداخت کرد. در نتیجه انتخاب پوشش‌ها بر روی قیمت بیمه بدنه پژو پارس تاثیر مستقیم خواهد داشت.

از این رو برای اینکه بتوانید بهترین پوشش‌ها را با قیمت مناسب تهیه کنید، توصیه می‌کنیم که از سامانه بیمه دات کام برای خرید بیمه نامه خود اقدام کنید.

استثنائات پوشش ‌های بیمه بدنه

خساراتی که مشمول پوشش‌های بیمه بدنه نمی شوند

گزینه های متنوعی وجود دارند که در بین پوشش های اصلی و اضافی قرار نمی‌گیرند که به عنوان یک راننده بد نیست با آن ها آشنایی داشته باشید.

  • آسیب در شرایطی که راننده گواهینامه نداشته باشد.
  • آسیب دیدن زمانی که انفجارهای هسته ای رخ می‌دهد.
  • وارد شدن هر گونه خسارت زمانی که از دست پلیس در حال فرار هستید.
  • در صورتی که از عمد به خودروی خود آسیب وارد کنید نیز مشمول پوشش‌های بیمه بدنه نخواهید شد.
  • اگر در خودرو خود بیش از حد توان بار سوار کرده باشید و هر گونه آسیبی نیز به آن وارد گردد، در آن صورت بیمه به شما تعلق نخواهد گرفت.

چرا بیمه بدنه پژو پارس را خریداری کرد؟

به طور حتم شما هم از نوسانات قیمت خودرو اطلاع دارید و می‌دانید که قیمت تعویض یا تعمیر قطعات خودرو روز به روز بیشتر خواهد شد. همچنین اگر در این میان، دچار حادثه‌های رانندگی شوید و خسارت برای خودروی شما ایجاد شود، به طور حتم باید هزینه‌های ایجاد شده را خودتان جبران کنید یا جبران هزینه‌ها را به بیمه‌گر منتقل کنید. در حقیقت با تهیه بیمه بدنه می‌توان ریسک جبران خسارت را به بیمه‌گر منتقل کرد. اما توجه داشته باشید که بیمه‌گر هم برای جبران خسارت‌های رخ داده یکسری شرایط در بیمه بدنه پژو پارس دارد که با توجه به آن جبران خسارت می‌کند. در حقیقت شرایط پرداخت خسارت در بیمه بدنه به شرح زیر هستند:

  • بیمه‌گزار در جریان تصادف مقصر شناخته نشود.
  • راننده مقصر از صحنه تصادف متواری شده یا به بیان دیگر دسترسی به راننده مقصر برای دریافت خسارت میسر نباشد.
  • بیمه‌گزار در جریان تصادف مقصر باشد.
  • خودرو جزو اتومبیل‌های نامتعارف و لاکچری باشد. در این صورت بیمه شخص ثالث راننده مقصر کل خسارت را جبران نخواهد کرد و می‌توان از بیمه بدنه خودروی نامتعارف در این شرایط کمک گرفت.

به طور کلی خرید بیمه نامه بدنه همیشه یکی از دغدغه‌های افراد بوده و نیاز است که با دقت زیادی برای خرید بیمه اقدام کرد. اما باید برای خرید بیمه بدنه پژو پارس به پوشش‌های و نکات گفته شده توجه داشت تا بهترین بیمه نامه را با سقف تعهدات خریداری کرد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا