مکمل بنزین
گوناگونخبر

کادیلاک GT4 معرفی شد، شاسی بلندی با طراحی اسپرت و جذاب

کادیلاک شاسی بلند کامپکت شیکی بنام GT4 را برای بازار چین معرفی کرده است. این یک کراس اوور اسپرت کوپه است که جوانان را هدف قرار داده و کمک خواهد کرد تا کادیلاک جایگاه خود را در این بخش رقابتی تثبیت کند. به گفته کادیلاک، نمای جلویی GT4 با چراغ‌های LED عمودی با الهام از کراس اوور برقی لیریک طراحی شده است. تریم‌های کرومی، الگوی V شکل جلوپنجره و دیگر جزئیات نیز به خودرو حال و هوای اسپرت‌تری بخشیده‌اند درحالی‌که برای آن پکیج اسپرت با تزئینات مشکی هم قابل سفارش خواهد بود.

GT4 با 4,633 میلی‌متر طول، 1,878 میلی‌متر عرض و 1,563 میلی‌متر ارتفاع، از XT4 کشیده‌تر و از XT5 کوتاه‌تر است. فاصله محوری 2,800 میلی‌متری این کراس اوور جدید نیز بین دو مدل مذکور قرار می‌گیرد. GT4 روی رینگ‌های 19 اینچی قرار می‌گیرد که با لاستیک‌های خودترمیم شونده در صورت پنچری پوشیده شده‌اند.

کادیلاک همچنین در داخل هم از لیریک الهام گرفته است. در اینجا شاهد کنسولی با طراحی پیچیده هستیم درحالی‌که کابین با متریال درجه‌یک مثل کروم، آلومینیوم و فیبر کربن تزئین شده است. مهم‌ترین ویژگی داخلی GT4 اما نسل جدید سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با نمایشگر 33 اینچی 9K و جدیدترین سیستم کابین مجازی کادیلاک است. سیستم صوتی AKG با 15 بلندگو، هدآپ دیسپلی تمام رنگی، دوربین 360 درجه فراگیر با لرزش صندلی برای ارائه بازخورد به راننده، کنترل تهویه دو منطقه‌ای، گرم‌کن و تهویه صندلی‌های جلو، آینه عقب دیجیتالی و حافظه صندلی راننده هم از دیگر ویژگی‌های داخلی قابل‌توجه این کراس اوور جدید آمریکایی هستند.

GT4 با دو پیشرانه 1.5 لیتری و 2 لیتری به بازار عرضه خواهد شد که هردو به گیربکس 9 سرعته اتوماتیک متصل می‌شوند و از تکنولوژی هیبریدی خفیف بهره می‌برند. موتور کوچک‌تر 208 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور دارد درحالی‌که موتور 2 لیتری 233 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. GT4 با پیشرانه 1.5 لیتری پایه ظرف 8.9 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که با موتور 2 لیتری این کار را در 7.8 ثانیه انجام می‌دهد.

قیمت کادیلاک GT4 در چین از 219,700 یوآن معادل 31 هزار دلار آغاز شده و نهایتاً به 309,700 یوآن معادل 43,800 دلار می‌رسد. فعلاً مشخص نیست که این خودرو فقط مخصوص بازار چین خواهد بود یا در دیگر کشورها هم عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا