مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان از کانسپت Hyper Urban رونمایی کرد

نیسان اعلام کرده است که قصد دارد برای نمایشگاه Mobility Show 2023 ژاپن از خودروی جدیدی رونمایی کند. این کانسپت برقی آینده نیسان Hyper Urban نامیده می‌شود. این خودرو مناسب استفاده شهری بوده و طراحی مدرن و لوکسی دارد.

نیسان در این خودرو، از ویژگی V2H استفاده کرده تا انرژی خانه را تامین کند و برق مازاد را به شبکه برگرداند. همچنین، نیسان متعهد شده تا در آینده از بروزرسانی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراوانی ارائه کند.

در یک نگاه می‌توان متوجه طراحی فوق‌العاده آن شد! نمای بیرونی در رنگ زرد طراحی شده که می‌تواند در زوایای مختلف نور تغییر کند! درها به طرز جذابی ساخته شده‌اند و لاستیک‌های پهن این ترکیب را تکمیل می‌کنند.

هیچ جزییاتی در مورد پیشرانه این کانسپت منتشر نشده است، اما در خبرهای رسمی اینچنین آمده که این خودروی برقی از هر دو عملکرد V2H و V2G بهره می‌برد.

همچنین سیستم مدیریت شارژ هوش مصنوعی می‌تواند هزینه‌های انرژی را در فرآیند کاهش دهد. در داخل کابین نیسان Hyper Urban، به صندلی‌های جلو و عقب تاشو می‌رسیم که کارایی را دو چندان می‌کنند. نیسان گفته که صندلی‌های جلو به قابلیت جمع‌شوندگی مجهز شده‌اند؛ در نتیجه می‌توان با جمع کردن آنها به سمت صندلی‌های عقب، نوعی مبل دو نفره را برای راننده و سرنشین ایجاد کرد.

این شرکت قصد دارد از نسخه‌های ویژه‌ای رونمایی کند که با جلوپنجره‌های بزرگ با حاشیه مسی، چرخ‌های آلومینیومی انحصاری و مواد منحصر به‌فرد صندلی‌ها عرضه می‌شوند. از جمله این خودروهای به نمایش گذاشته شده می‌توان به نیسان آریا، نیسان لیف و Skyline NISMO اشاره کرد.

نیسان اعلام کرده که کاربران می‌توانند به سایت این خودروسازی مراجعه کرده و نسبت به کسب اطلاعات بیشتر درباره این کانپست‌ها اقدام کنند. هنوز هیچ برنامه‌ای برای تولید کانسپت نیسان Hyper Urban وجود ندارد، اما سازنده اظهار داشت که در آینده نگاهی اجمالی از خودروهای الکتریکی خود ارائه خواهد کرد.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا