مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه در بازار چین؛ شیائومی SU7 در حال حاضر وارد بازارهای جهانی نخواهد شد

برند شیائومی که در حوزه فناوری نیز فعالیت دارد چندی است که تمرکز خود را روی ساخت یک خودروی برقی گذاشته و هم اکنون اطلاعات جدیدی از این خودرو منتشر شده است. حالا با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده، متوجه شدیم که شیائومی قصد ندارد خودروی شیائومی SU7 را در بازار جهانی عرضه کند و احتمالاً تنها منحصر به بازار چین باشد.

خوب است بدانید که این شرکت مبلغ 1.30 میلیارد یورو را در صنعت خودروسازی خود هزینه کرده و وعده داده که قصد دارد در آینده نیز 9 میلیارد یورو را در این بخش سرمایه‌گذاری کند. بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی، لی جون، امیدوارانه اعلام کرده است که این خودروی برقی می‌تواند توجه بسیاری از افراد به خود جلب کند.

این مطلب را نیز بخوانید: تصاویر تبلیغاتی شیائومی SU7 فاش شد

چندی پیش اطلاعات زیادی از این خودرو به صورت غیر رسمی اعلام شد ولی صحبتی از قیمت آن نشده بود. میزان قیمت یک خودروی الکتریکی تنها چیزی است که می‌تواند شانس موفقیت و یا شکست آن را در بازار تعیین کند.

مدیرعامل این شرکت اهداف بلند پروازانه‌ای در سر می‌پروراند و گفته که شیائومی باید سالانه بیش از 10 میلیون دستگاه الکتریکی تولید کند تا بتواند به اهداف خود نزدیک شود.

همچنان تاکنون اطلاعات زیادی از قیمت شیائومی SU7 در دسترس قرار نگرفته است؛ بر اساس شایعات می‌توان گفت که قیمت آن از 99000 یوان (13000 یورو) تا 199000 یوان (26100 یورو) متغیر باشد. اگرچه شیائومی این شایعه را رد کرده است ولی هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت واقعی آن در اختیار نداریم.

لی جون، بنیانگذار، رئیس و مدیر عامل گروه شیائومی، اظهار داشت که شیائومی قصد دارد طی 15 تا 20 سال آینده، به یکی از پنج خودروساز برتر در جهان تبدیل شود و جهشی قابل توجه در صنعت خودرو و فناوری‌های مربوط به آن رقم بزند.

کابین هوشمند این خودروی جدید به کنسول مرکزی 16.1 اینچی 3K، یک صفحه نمایش 56 اینچی HUD و داشبورد چرخان 7.1 اینچی مجهز شده است. یکپارچه‌ بودن دستگاه‌های شیائومی و خودرو دسترسی آسان به امکانات مختلف را امکان‌پذیر می‌کند. شیائومی از امکانات مختلفی در این خودرو استفاده کرده که هر کدام از آنها می‌توانند به راحتی توجه هر خریداری را به خود جلب کنند.

نظر شما درباره این تصمیم برند شیائومی درباره عرضه خودروی جدید خود چیست؟ آیا بهتر بود که سدان برقی شیائومی SU7 وارد بازارهای جهانی شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید، همچنین سوالاتتان را در حوزه خودرو از کارشناسان سایت بپرسید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا