مکمل بنزین
گوناگونخبر

استقبال جالب و تکمیل ظرفیت فروش اسکای ول ET5 تنها در چند ساعت!

روز گذشته شرکت نبکا، در اطلاعاتی اعلام کرد که شاسی بلند تمام برقی خود را به فروش میرساند. این محصول که اسکای ول ET5 نام دارد، اوایل آبان ماه امسال و در مراسم جالبی رسما رونمایی شد.

در شرایط فروش اعلامی شرکت نبکا، اعلام شد که این محصول به صورت نقدی و با تحویل 20 روزه به خریداران تقدیم می‌‍شود.

در اعلامیه فروش اسکای‌ول ET5 قیمت این خودرو درب کارخانه دو میلیارد و 123 میلیون تومان عنوان شده است که به این رقم بین 200 تا 250 میلیون تومان هزینه‌های جانبی مثل مالیات و عوارض هم اضافه خواهد شد و قیمت نهایی حدود 2 میلیارد و 300 تا 350 میلیون تومان خواهد بود.

حالا مشخص شد که تمامی ظرفیت اعلامی شرکت نبکا، همان روز گذشته و تنها در چند ساعت به طور کامل تکمیل شده است. با توجه به برقی بودن این محصول و قیمت نهایی آن، استقبال از این خودرو بسیار جالب توجه بوده است!

مشخصات اسکای ول ET5

اسکای‌ول ET5 از یک موتور الکتریکی با 203 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند که انرژی موردنیاز آن توسط یک پکیج باطری 71.98 کیلووات ساعتی تأمین می‌شود. این باطری‌ها با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن تا 520 کیلومتر را فراهم می‌کنند. همچنین ET5 از قابلیت شارژ سریع تا 80 کیلووات برخوردار است که می‌تواند ظرف 30 دقیقه باطری‌ها را از 30 تا 80 درصد شارژ کند. باتری خودروی برقی اسکای‌ول، ظرفیت شارژ مجدد ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ بار را دارد و برای ۸ سال یا 150 هزار کیلومتر تحت گارانتی است.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا