مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین عرضه لاماری ایما هیبرید، فروش فوری با تحویل 30 روزه

شرکت آرین پارس موتور برای اولین بار فروش لاماری ایما هیبرید را آغاز می‌کند. این فروش به‌صورت فوری با قیمت قطعی یک میلیارد و 898 میلیون تومان با تحویل 30 روزه از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی صورت می‌گیرد. متقاضیان می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ 16 / 12 / 1402 لغایت پایان روز جمعه مورخ 18 / 12 / 1402 به‌صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت https://saleauto.ir جهت انجام فرآیند پیش ثبت‌نام خودروی مذکور اقدام کنند. لازم به ذکر است که در این طرح، لاماری ایما هیبرید با مدل 2023 ارائه می‌شود.

زیر کاپوت لاماری ایما هیبرید یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ (TGDI) قرار دارد که به همراه یک موتور برقی، قوای محرکه هیبریدی را تشکیل داده‌اند. خروجی ترکیبی سیستم هیبرید در این خودرو ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر است. قدرت هم از طریق جعبه‌دنده DHT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود که جدیدترین تکنولوژی انتقال قدرت در خودروهای هیبرید است. در این خودرو با به‌کارگیری سیستم هیبرید، مصرف سوخت کاهش قابل‌توجهی پیدا می‌کند، تا جایی که این کراس‌اوور در شرایط آزمایشی استاندارد به‌صورت میانگین 4.7 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند که البته این رقم در شرایط واقعی بسته به نوع رانندگی، شرایط جاده و کیفیت سوخت بنزین می‌تواند متفاوت باشد.

در ایما هیبریدی همان امکاناتی را می‌بینیم که در نسخه فول ایما ایکس دیده می‌شد و ازجمله آن‌ها می‌توان به سردکن صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، درب صندوق عقب برقی با سنسور پا، سقف پانوراما، صندلی‌های برقی جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، دوربین ثبت وقایع، تهویه اتوماتیک، سامانه پاک‌سازی هوای کابین، نورپردازی روی داشبورد، استارت دکمه‌ای، سنسور نور، سنسور باران و… اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا